mamii skrev 2013-08-24 20:23:53 följande:
Ska köpa pulver i morgon och köra igång, hoppas det går lika bra För mig. Tips på bra smaker? Vad duktig du är som klarade pulver i 2 veckor och att du behållit vikten och inte gått upp det :D jag har kort på sats så ska ta mig dit med, bra med barnpassningen :) blev du trött och hungrig dom första dagarna? Har heat tabletter Från fitnessguru ska kanske kombinera med dom, körde dom innan jag blev gravid och de tar bort hungerkänslorna lite :) tack För dina svar :))
Önskar dig all lycka till!
Ska jag vara ärlig så har jag aldrig lärt mig gilla smaken på någon av dom. Men tycker chokladen är bäst. Håller för näsan när jag dricker. Mycket handlar nog om vilja ;)
Tyckte konsistensen var jobbig de två första dagarna, men nu gillar jag den :) Det trodde jag aldrig i början. Byter fortfarande ut 1-2 mål om dagen (de dagar jag äter "vanligt").
Var beredd på att må dåligt, ha ont i huvudet och så, men kände faktiskt inget sånt. Däremot kunde humöret svaja lite ibland och självklart var man sugen på att tugga ibland.
Man kan ju "fuska" med lite morot eller blomkål t.ex. som innehåller väldigt lite kcal. Finns ju bars också med bara 97 kcal som man kan byta nån påse pulver mot om man vill tugga lite :)