Tips på dieter ???
Hej, behöver gå ner 10-12 kg har någon testat någon diet som fungerar? Pulver dieter om man skulle dricka pulver typ nuttrilet hur mycket skulle man gå ner och promenerade 40 min varje dag och Gym 3 dagar? Ge mig tips :))
Hej, behöver gå ner 10-12 kg har någon testat någon diet som fungerar? Pulver dieter om man skulle dricka pulver typ nuttrilet hur mycket skulle man gå ner och promenerade 40 min varje dag och Gym 3 dagar? Ge mig tips :))
Låter bra ju :) drack du light läsk under dieten? Jag har fått barn för 3 månader sen så extra kilon finns det ;) vlcd vad menas med det? :)
Ska köpa pulver i morgon och köra igång, hoppas det går lika bra För mig. Tips på bra smaker? Vad duktig du är som klarade pulver i 2 veckor och att du behållit vikten och inte gått upp det :D jag har kort på sats så ska ta mig dit med, bra med barnpassningen :) blev du trött och hungrig dom första dagarna? Har heat tabletter Från fitnessguru ska kanske kombinera med dom, körde dom innan jag blev gravid och de tar bort hungerkänslorna lite :) tack För dina svar :))
Tror du att man kan dricka modifast pulver istället? Är de samma innehåll? Vet att den ska vara jätte god vaniljen. :) jag har så dålig själv disciplin. Jag borde tänka på 2 veckor pulver kan jag vara iallafall 6 kg lättare eller hur :) kram på dig
Idag började jag med nutrilett köpte vanilj och choklad. Vanilj är så äcklig helt sjukt, chokladen inte god heller men den Går ner håller för näsan ;) hur mkt tror du man går ner på 11 dagar? Och att jag promenerar 45 min varje dag. Kommer lätt Klara kuren känner jag. :) kram på dig