• intesomallaandra

Min man vill prova en magic wand... vågar jag?

Hej!

Min man har föreslagit en så kallad magic wand. Är det någon som provat? Vågar jag, tycker det verkar lite läskigt...  

• Svar på tråden Min man vill prova en magic wand... vågar jag?
  • Anonym (Gift Slampa)
    Anonym (Gift Slampa) skrev 2013-11-03 12:21:04 följande:
    P30 skrev 2013-09-29 01:19:18 följande:
    Ja, den testades laget runt, dock bara kvinnorna! :) Ja, alla såg. Nej, inte weird alls, inte där och då. Och sexfest brukar vi kalla det. En massa par hemma hos oss för mat, mingel och sex. Inga konstigheter! 
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
    Åh vad spännande.... Läs gärna min tråd "att få vara en slumpa" Sign "Gift Slampa" .....Finns under sex o samlevnad

• Anonym (Gift Slampa)
    Anonym (Gift Slampa) skrev 2013-11-03 12:22:19 följande:

Det går bra för mig med tekniken, haha....."slampa" ska det stå....
  • Anonym (oops..)
    Anonym (Gift Slampa) skrev 2013-11-03 12:23:36 följande:

Det går bra för mig med tekniken, haha....."slampa" ska det stå....
    Undrar vad du eg menade? Hmm..
    sv.wikipedia.org/wiki/Freudiansk_fels%C3%A4gning
  • Anonym (mjauuu)

Kan någon förklara för mig varför en sexleksak anses bra när den för en att komma snabbt? Typ:"wow, det gick för mig på en minut, super bra".

Jag vill ha det skönt länge, ser ingen mening med att njuta några få minuter. Tips på sådana sexleksaker, tack? 

• Anders 386
    Anonym (mjauuu) skrev 2013-11-18 09:21:12 följande:
    Kan någon förklara för mig varför en sexleksak anses bra när den för en att komma snabbt? Typ:"wow, det gick för mig på en minut, super bra".

Jag vill ha det skönt länge, ser ingen mening med att njuta några få minuter. Tips på sådana sexleksaker, tack? 
    Det beror väl på hur man använder den? OM man kommer fort av den så betyder väl det att den är väldigt skön? - sen kan man ju utnyttja leksaken på olika sätt - man behöver ju inte använda den "snabbt o kvickt" utan kan variera. Tex använda den flera gånger, eller samtidigt som man har kuken inne. Så tänker jag iaf..
    Många Magic wand har dessutom reglerbar intensitet - man kan tex köra på lågfart om man vill njuta länge..

• Anonym (mjauuu)
    Anders 386 skrev 2013-11-18 11:48:13 följande:
    Det beror väl på hur man använder den? OM man kommer fort av den så betyder väl det att den är väldigt skön? - sen kan man ju utnyttja leksaken på olika sätt - man behöver ju inte använda den "snabbt o kvickt" utan kan variera. Tex använda den flera gånger, eller samtidigt som man har kuken inne. Så tänker jag iaf..
    Många Magic wand har dessutom reglerbar intensitet - man kan tex köra på lågfart om man vill njuta länge..

Självklart är det som du säger, man kör på som man vill.

Jag har bara noterat i forumet att det verkar vara ju-snabbare-orgasm-ju bättre-leksak som gäller. Tror inte jag sett någon hylla en leksak som ger en låååååång och skön lek.
  • Anonym (eskil)

Suck...

Äntligen har jag köpt en Magic Wand.
    Men när jag frågar min fru om vi ska testa så säger hon bara nej - hon TROR inte att den är bra eftersom hon har värk i kroppen i KANSKE får ont av den.

Men för helvete tänker jag då - det är bara att stoppa i kontakten o vrida på vredet så VET DU istället för tror...  (Men jag agerar förstås istället som ett förstående pucko och visar inte alls vad jag verkligen tycker.)

Hur kan någon bara vara så ointresserad? Var finns nyfikenheten på livet???

Jag gör alla våra inköp av sexleksaker utan att informera henne innan - hade jag inte gjort det hade hon avfärdat allting, men nu har vi iaf testat en del annat, men vibrationerna har varit för futtiga, därför tog jag i lite den här gången..

• Anonym (MrMagic)

Why not!?...vad kan hända???...kör på!

• HasseA
    Anonym (eskil) skrev 2015-07-02 09:40:10 följande:

Suck...

Äntligen har jag köpt en Magic Wand.
    Men när jag frågar min fru om vi ska testa så säger hon bara nej - hon TROR inte att den är bra eftersom hon har värk i kroppen i KANSKE får ont av den.

Tja, men en Wand kan ju användas just för att man har ont i kroppen, som massage. Testa om det kan vara en ingång till att alls använda den.

Annars får du väl åtminstone använda den på dig själv, det är inte dumt alls.
  • Anonym (eskil)
    HasseA skrev 2015-07-02 12:24:08 följande:
    Tja, men en Wand kan ju användas just för att man har ont i kroppen, som massage. Testa om det kan vara en ingång till att alls använda den.

Annars får du väl åtminstone använda den på dig själv, det är inte dumt alls.
    Jag har testat den själv... Har nog fått mina kraftigaste orgasmer öht med den. Och just därför vill jag att hon testar. Hon kommer bara när jag slickar ganska länge - och inte alltid då heller. Skulle vara kul med lite omväxling från allt slickande... Tungan ute
    Det gör mig nästan ont att hon kanske väljer bort en bättre orgasm än hon nånsin upplevt tidigare.
    Men jag har inte riktigt gett upp - jag ska bearbeta min fru lite - men självklart inte tjata. Jag ska tipsa henne om att testa den utan att jag är med får vi se om det funkar.
  • Anonym (man38)
    Anonym (eskil) skrev 2015-07-02 12:42:58 följande:
    Jag har testat den själv... Har nog fått mina kraftigaste orgasmer öht med den. Och just därför vill jag att hon testar. Hon kommer bara när jag slickar ganska länge - och inte alltid då heller. Skulle vara kul med lite omväxling från allt slickande... Tungan ute
    Det gör mig nästan ont att hon kanske väljer bort en bättre orgasm än hon nånsin upplevt tidigare.
    Men jag har inte riktigt gett upp - jag ska bearbeta min fru lite - men självklart inte tjata. Jag ska tipsa henne om att testa den utan att jag är med får vi se om det funkar.
    Hur fick du den kraftigaste orgasmen någonsinn med den? Hur använde du den?
  • Anonym (eskil)
    Anonym (man38) skrev 2015-07-02 12:52:43 följande:
    Hur fick du den kraftigaste orgasmen någonsinn med den? Hur använde du den?
    Att hålla den direkt mot snoppen gör mest bara ont, det blir för kraftiga vibbar.
    Jag är helt påklädd och håller den utanpå brallorna, låter den vibrera mot hela paketet liksom. Det skumma är att jag får orgasm nästan utan att kuken blir riktigt styv, bara sådär halvstyv. Det är en annan känsla än den vanliga orgasmen via friktion. Den går djupare, känns i mycket större muskelgrupper, speciellt i magmusklerna. Blir nästan darrig efteråt en liten stund. Jag brukar stå upp också, det kanske också kan ha betydelse?? Kör den väl på halva hastigheten ungefär, med det är väl en smaksak?? Jag lägger papper på lämpligt ställe så blir det lättstädat efteråt Glad...  Men har bara gjort det några få gånger, men det blir nog fler.

Men riktig sex har ju andra dimensioner, där kommer ju åtrån till partnern in, och glädjen att känna på en naken kvinnokropp!!  Solig
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (mjauuu) skrev 2013-11-18 13:47:55 följande:

Självklart är det som du säger, man kör på som man vill.

Jag har bara noterat i forumet att det verkar vara ju-snabbare-orgasm-ju bättre-leksak som gäller. Tror inte jag sett någon hylla en leksak som ger en låååååång och skön lek.

Kanske för att många har svårt att komma och det tar lång tid?
  • Anders 386
    Anonym (Mjo) skrev 2015-07-02 13:45:58 följande:
    Kanske för att många har svårt att komma och det tar lång tid?
    Ja, är den snabb så är det självklart också väldigt skön att använda - sen är det upp till var och hur man använder den. Vill man att det tar längre tid anpassar man användningen efter det...  
  • HasseA
    Anders 386 skrev 2015-07-02 14:22:22 följande:
    Ja, är den snabb så är det självklart också väldigt skön att använda - sen är det upp till var och hur man använder den. Vill man att det tar längre tid anpassar man användningen efter det...  
    Ja, precis. Om jag sätter den rätt på min kvinnas klitoris och trycker hårt kan hon nog komma på 10-15 sekunder från totalt noll. Men det är ju inte så kul, så då gör man inte så, utan håller lite lättare, och cirklar runt lite - och drar ut på det till en lång njutning, där hon ligger flämtandes, på gränsen till att komma, i kanske 10 minuter eller mer. 
  • Anonym (eskil)
    HasseA skrev 2015-07-02 15:06:30 följande:
    Ja, precis. Om jag sätter den rätt på min kvinnas klitoris och trycker hårt kan hon nog komma på 10-15 sekunder från totalt noll. Men det är ju inte så kul, så då gör man inte så, utan håller lite lättare, och cirklar runt lite - och drar ut på det till en lång njutning, där hon ligger flämtandes, på gränsen till att komma, i kanske 10 minuter eller mer. 
    Blir avis...  precis så där skulle jag också vilja göra med min fru. Älskar att göra det skönt för henne...Solig 
  • Hamburgartjuven

Jag och frun älskar båda magic wand. Frun kör direkt på klittan... Första leksaken som fått henne att komma mer än 10 ggr på rad.

Jag ligger på rygg. Lägger den på magen och ner på framsidan av kukroten så att den masserar nerifrån

Kommer utan att röra mig eller ollonet så. Satsen kan ibland hamna på väggen bakom :-P

Svar på tråden Min man vill prova en magic wand... vågar jag?