trött på börja skolan tramset
varför ska man köpa massa nya kläder till sina barn för att dom börjar skolan, och en massa ryggsäckar och annat trams, bortkastade pengar totalt,
varför ska man köpa massa nya kläder till sina barn för att dom börjar skolan, och en massa ryggsäckar och annat trams, bortkastade pengar totalt,
Alla kanske inte tycker det? Är du kanske avundsjuk?
Nya kläder? Barn växer ur sina kläder och då köper man nya.
En massa ryggsäckar??? Man köper väl en ordentlig skolväska till sitt barn. Det behövs!
Annat trams? Vad är det?
Bortkastade pengar? Är det bortkastade pengar att köpa det barnen behöver, i så fall ska man inte ha några barn anser jag.
aven sjuk på vad
kläder får väll barnen barnen på secondhand sen får dom ärva av varan
Klart det behövs grejer inför hösten. De flesta ungar har ju trots allt vuxit under sommaren och kanske inte längre kan ha de kläder som användes under våren. Förra årets rygga kan vara utsliten och behöva bytas ut.
Sedan kanske man inte nödvändigtvis måste köpa allt nytt, men det är väl upp till varje familjs ekonomi och situation. Här får t. ex bara Tvåan nya stövlar i höst. Ettan kan fortfarande ha samma som i våras och Trean ärver ett par efter storebror.
har barnen vuxit flera dm under sommaren eller, man köper ju stora kläder så dom har nått att växa i
kläder får väll barnen barnen på secondhand sen får dom ärva av varan
Är du avundsjuk på att vissa av oss köper skolväska till sitt barn inför skolstarten och nya kläder ? Och jag har inte nån lust att köpa jätteförstora kläder till min dotter som hon inte tycker sitter ordentligt för fritidslek, men om du vill det TS gör det och du behöver inte alls köpa nån skolväska till ditt barn inför skolstarten men jag har gjort det, för jag tycker det är viktigt att ha en ordentlig väska.