Knulla svägerska ?
Fool skrev 2013-08-21 14:51:10 följande:
Och din frus vilja och välmående spelar inte någon som helst roll tydligen ? Bara DU och alla inblandade slipper få skit för det ni gjort så är ju allt finfint...
man får helt enkelt hålla tummarna för att det aldrig någonsin kommer fram , det kommer krossa henne helt
...
hon kommer antagligen minnas ganska tydligt att hon sittit och skrattat , gråtit , upplevt saker med samma falska syster / man som tidigare utan några somhelst problem eller ånger svikit henne på det sättet... jag tror faktiskt du inte har en jäkla susning och hur jäkla förnedrande det är för en människa
Så, ska han berätta eller inte, anser du? Hon har rätt att få veta, anser du - och visst, så kan man ju uttrycka det, absolut. Tror du hon kommer tacka honom om han berättar?
Sen vore det ju roligt om du inte ljög så rakt ut som du gör. "Utan några som helst problem eller ånger" - du kan inte ha läst det Anders 386 skrivit speciellt bra om det är den bild du fått. Eller - fel, förstås! Du vet att han ljuger! Jaja! Så är det ju! Snacka om ärlighet går ju bra att göra...
Ibland tycker jag du skriver rätt bra om ditt favvo-ämne, och det är bra att någon är tydlig med hur fel otrohet är, tycker jag. Men ibland spårar det ur...
Nu kommer jag väl bli påhoppad av diverse intelligensbefriade FL-debattörer att jag förordar otrohet, så då kan jag förekomma med att det är inte sant. Man kan till och med diskutera logiken i ett inlägg utan att ens ha en åsikt om själva ämnet. Men, jag vet, nu börjar det bli svårt...