• Kloker

Fula jävla namn

Felicia och Edith är fan de fulaste namnen jag vet. VAD ÄR DET FÖR JÄVLA STÖRDA MÄNNISKOR SOM DÖPER SINA BARN TILL DET?! Undrar ingen här samma sak. Stackars de som har dessa fula namnen. Skriv gärna vad ni tycker om denna tråd

• Svar på tråden Fula jävla namn
  • Kloker
    Deo skrev 2013-08-09 00:02:41 följande:
    Sen var min gammelfarmor, vid namn Edith, ingen idiot... Men du verkar ha dåliga erfarenheter av det namnet, precis som jag har med Bianca?

Synd bara att hon fick leva med de namnen
  • Anonym (freak)
    Kloker skrev 2013-08-08 23:57:36 följande:

FELICIA OCH EDITH ÄR FULA NAMN PUNKT SLUT!! JÄVLA FITTNAMN BARA IDIOTER HAR DESSA FULA NAMN!!

Nu förstår jag!
    Du är bara ute efter att provocera, har sett flera av dina nystartade trådar!
    Har sett att du vill byta kön och döpa om dig till Benjamin!

Verkar som du blivit brädad av tjejer med dessa namn!
    Knappast att dessa tjejer döpt sig själva till dessa namn, gå och gnäll på deras föräldrar istället.
    Nu får du ingen mer uppmärksamhet av mig mer!      
  • Anonym (sfhjl)

För några år sedan läste jag att namnet "Felicia" främst namnges till flickor vars föräldrar är outbildade låginkomsttagare. Tänker alltid på det när jag hör namnet.

• Kloker
    Anonym (sfhjl) skrev 2013-08-09 00:08:12 följande:
    För några år sedan läste jag att namnet "Felicia" främst namnges till flickor vars föräldrar är outbildade låginkomsttagare. Tänker alltid på det när jag hör namnet.

Sjukt att vissa föräldrar döper sina barn till det
  • Anonym (Haha)
    Anonym (freak) skrev 2013-08-09 00:06:50 följande:

Nu förstår jag!
    Du är bara ute efter att provocera, har sett flera av dina nystartade trådar!
    Har sett att du vill byta kön och döpa om dig till Benjamin!

Verkar som du blivit brädad av tjejer med dessa namn!
    Knappast att dessa tjejer döpt sig själva till dessa namn, gå och gnäll på deras föräldrar istället.
    Nu får du ingen mer uppmärksamhet av mig mer!      

Hahah Tungan ute
  • Anonym (-)

När jag hör namnet Edith så tänker jag alltid på dasspapper.

• Anonym (Bläää)
    Anonym (sfhjl) skrev 2013-08-09 00:08:12 följande:

Är så trött på folk som tror att namnen har med inkomsten att göra... Låga människa i iq är såna som du
  • Anonym (-)
    Anonym (Bläää) skrev 2015-01-07 17:59:06 följande:
    Är så trött på folk som tror att namnen har med inkomsten att göra... Låga människa i iq är såna som du
    Fast det är dock så.
    Försök att hitta namnen Kevin, Liam, Melissa, Nova-Li, etc., på typ Östermalm, Djursholm, osv.
  • Anonym (Bläää)

Vem fan vill bo där ens, nej fy där heter man gubbnamn Erik, Johan, Carl, mm & tror att man är bättre än andra:/

Svar på tråden Fula jävla namn