• Nany

Shape Up

Idag börja jag med kalori programmet shape up för att tappa gravidetkilo. Jag undra om några fler vill vara med? I den här tråden kan vi pusha varandra, dela med mattips, träningstips, viktminskning och ställa olika frågor till varandra. Vilka är med?

• Svar på tråden Shape Up
  • Johanniee

Tack för välkomnandena:) jag har dock samma problem som sihn, jag har ganska många kalorier kvar i slutet av dagen som jag helt enkelt inte kan äta upp. För det är ju inte bra att äta när man inte är hungrig. Känns helkonstigt för då har jag ändå ätit två mål bra mat plus ett mellanmål och frukost. What to do? What to do?

Kan förresten tipsa om att ett bra sätt att komma ut och röra på sig, antingen cykla eller powerwalka, är att geocacha. Alltså gå ut på skattjakt ;) gå in på geocaching.com om ni är intresserade :)

• Nany

Jag har bara tappat 200g denna veckan otroligt besviken på mig

• sihn

Nany- var inte besviken, 200 g mindre är bättre än 200 g upp. Det kan bara bli bättre! Heja heja heja

• Nany
    sihn skrev 2013-08-21 12:22:44 följande:
    Nany- var inte besviken, 200 g mindre är bättre än 200 g upp. Det kan bara bli bättre! Heja heja heja

Hoppas hoppas hoppas hehe
  • Nany

Oh vad jag mår dåligt idag hade en midja på 84cm innan nu ligger jag på 100cm. Känns som en smäll i ansiktet. :'(

• Volis

Min app verkar strula, men jag försöker skicka samma inlägg som jag försökte skicka för en stund sen...
    Att tänkt vad olika det kan vara med intaget av kalorier! Jag hoppas att det beror på hur många kalorier per dag vi får äta per dag för annars känner jag mig som ett matvrak som alltid har svårt att inte äta över mitt minimum :)

• Volis

Imorgon bittit är det vägning för mig. Kan faktiskt ha gått lite hur som. Vet att jag varit lite slarvig på kvällarna samtidigt som jag ätit lite under dagtid... Får se helt enkelt!

• Nany
    Volis skrev 2013-08-22 18:48:18 följande:
    Imorgon bittit är det vägning för mig. Kan faktiskt ha gått lite hur som. Vet att jag varit lite slarvig på kvällarna samtidigt som jag ätit lite under dagtid... Får se helt enkelt!

Hur gick det med invägning?
  • sihn

Min vägning gick åt skogen. 400 g minus.
    Har iofs inte rört mig som jag brukar pga enorma blodblåsor på hälarna men ätit efter antalet kalorier och till och med mindre.
    På söndag ska vi ha kalas för dottern som fyllt 15 och sonen sim fyllt 5. Det kommer att bli en prövning utan dess like!
    Trevlig helg allihop!

Svar på tråden Shape Up