Inlägg från: Anonym (svarar inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svarar inte)

När ringer du Pelles lärare? a.k.a. Har lärare alltid jour?

Jag är också lärare och har varit det i många år jag och har verkligen fått min beskärda del av telefonsamtal. Men nu är jag stenhård, svarar aldrig efter jobbet, faktiskt inte ens på mail, och skulle de ringa hem så får maken svara och vara telefonsluss.

• Anonym (svarar inte)
    Anonym (Amelie) skrev 2013-07-29 16:56:32 följande:
    Tack, har nu beslutat mig för att ha hemligt nummer. Har även tidigare "jagats" av förälder som inte ville maila och inte hade tid prata när hon jobbade, typ. 
    Bra val, var stenhård med att hänvisa till mail. Blir så mycket enklare när dom får skriva ner vad dom undrar istället för att ta det muntligt.
  • Anonym (svarar inte)
    Anonym (Mamman) skrev 2013-07-29 17:39:00 följande: