• Mamma100207

Skadad svanskota efter förlossning

Födde mitt andra barn för 6 månader sen och sen dess har ja haft så ont ner mot rumpan. Gör jätte ont när ja sitter för länge och på hårt underlag men det värsta är när man ska resa sej upp gör sjukt ont! Har en kompis som sa att det kan ju va svanskotan som blivit skadad.. Så har varit hos doktor nu och röntgade mej i måndags..
    Undrar om nån har haft liknande? Och går det göra nått åt det?

• Svar på tråden Skadad svanskota efter förlossning
  • Mamma100207

Ok :( ja för mitt har bara blivit värre och inte något bättre.. Så känns ju som att det inte kommer att läka av sej själv isf.. Men får väll se hur bilderna från röntgen är.. Hoppas det går bra för dej imorgon! Är ju verkligen Inge kul att inte kunna sitta :(

• Mamma100207

Då är det bara att hoppas på att det ska ge med sej då :( hur gick din undersökning fillis?

• Mamma100207

Men vilken konstig läkare du verka fått.. Ja har ju haft ont i 6 mån så detta med att det ska gå över efter 6-8 veckor stämmer ju inte.. Alla som skrivit har ju haft ont länge.. Och här har man ganska svårt att vila ned två barn i huset.. Men prova att göra som han säger annars får du ju ringa dom igen.. Läkaren ja va hos sa att jag skulle prova med Alvedon när det gjorde ont.. Men kan ju inte ta värktabletter så fort ja ska sitta.. Men Alvedon har inte hjälpt iaf.. Röntgen har ja inte fått svar på än.. Kanske ringer dit imorgon och hör om dom sett nått på bilderna.. Vill ju inte ha så ont i flera år!

Svar på tråden Skadad svanskota efter förlossning