Smal med stora bröst, hjälp med BH!
Hej!
Jag vet inte om jag har lagt denna tråden på rätt ställe men det får bli som det blir! Jag har ett litet problem, jag hittar aldrig rätt storlek på någon BH..
Den jag nästan bara använder nu är i storlek 70D, den passade rätt bra när jag köpte den, den satt åt som den skulle när jag knäppte den på den yttersta (som jag läst att man ska) men nu har den töjt sig efter ca 2 månader så när jag sträcker armarna över huvudet glider BHn med..
När det kommer till kupan så ramlar brösten ut ur den när jag böjer mig framåt eller springer vilket inte är så smickrande. Jag får trycka ned brösten i kupan väldigt ofta vilket är rätt jobbigt.. I affären provade jag även en 70E, brösten satt bra (enligt mig) men kanten var för hög och skavde i armhålan på mig så därför köpte jag den mindre storleken.
Jag tror att en 65E eller större kupa skulle passa men jag hittar inga i den storleken.
Är det någon som kan komma med något tips? Eller någon bra BH affär i Göteborg? Jag kan inte handla på de vanliga klädaffärerna som H&M, Lindex, då deras BHar är för små!
Jag är väldigt tacksam för lite hjälp!