• Anonym (Ungtjejmedproblem)

Någon tjej som vart i min situation och vill hjälpa?:(

Jo, det är då såhär att jag lärde känna en brud i närheten som jag började skriva lite med först.. Vi började sedan träffas, som vanliga vänner och sånt. Vi går ju då nu i samma skola vilket gör allt mer pinsamt! Vi sov över ofta innan och vi började smeka och tafsa och sånt på varandra och smekte varandras fittor och så. Jag ville gå under trosan på henne men vågade inte... Men sen bara tappade vi kontakten totalt. Men vi träffades igen och nu går vi på samma gymnasium. Liksom det känns som att hon fortfarande är som innan, men jag vågar inte göra något.. Vi umgås hela tiden och så, men om jag försöker något och hon inte svarar? Då är allt förstört. Vad ska jag göra? För hon är verkligen extremt snygg och söt och har många killar efter sig men hon visar ändå tecken till mig att hon kanske tycker om mig mer än som vän. Och jag tänder absolut på henne.. Men ja, som sagt.. Vad ska jag göra? Ska jag visa känslor?

• Svar på tråden Någon tjej som vart i min situation och vill hjälpa?:(
  • Griseknoen35

Våga chansa. Kolla om hon vill hitta på något med dig och sedan se vad som händer. Verkar hon då intresserad säger du att du tycker om henne lite mer än som Vännäs eller så gör du någon närmande eller så. Vissa att du är intresserad! Skulle det nu vara så att hon inte är intresserad så har du ju iallafall tagit redan på det och är hon intresserad så grattis!

• Platypus

Varför inte fråga henne om hon vill sova över och återuppleva gamla minnen, sen kan du ju nämna sånt som filmer och sånt om hon ser frågande ut.

• almapalma

Tack för svar våda två! Ja men ska jag berätta för henne om vi gör något då? För det kan sabba hela vår vänskap.. Usch vad svårt allt ska vara -.-

• Anonym (Ungtjejmedproblem)

Haha hon över mig är inte jag, men ja hon har rätt!

• Emma82Johansson

Min tjej var intresserad utav mig i flera veckor innan hon vågade ge mig en kyss, som ett tecken från hennes sida att hon gillade mig mer än som en vän.

Lesbisk och framgångsrik.
Svar på tråden Någon tjej som vart i min situation och vill hjälpa?:(