Gravid precis innan ivf-start
Hej!
Någon mer som vill följas åt med mig?
Vi har försökt aktivt att få barn med hjälp av mediciner & läkare sedan 2010.
Vi var uppställda nu på kö för IVF i augusti 2013.
Upplevt att jag mått konstigt förra veckan & tog ett test i söndags som till min stora förvåning var ett
Sedan mars 2013 har vi inte använt oss av läkare eller ägglossningstickor/medicin eller annat vi valde att koppla av helt enkelt. Så jag vet faktiskt inte när min ägglossning inträffade.
Tror att det var 24-25/6. Tog ett clearblue digitaltest igår som visade på 1-2 veckor.
Jag borde vara i vecka 4+1. Beräknad nedkomst är 17 mars.
Har två missfall bakom mig som var i vecka 5 & 6. Vågar inte tro på detta ännu.
Försöker njuta men har oron ständigt gnagande i bakhuvudet.
Jag var i kontakt med min läkare i måndags och han tyckte jag skulle börja använda crinone.
Det värsta med crinone är att man inte vet om symtomen är äkta eller beroende på medicinen.
Mina symtom började innan crinone starten.
Mina symtom är;
Väldigt trött & orkeslös Blir flåsig Molvärk/hugg i äggstockarna Flytningar Ömma bröst Ingen mens eller blödningar Hungrig Lite illamående Känner mig lugn & lycklig men samtidigt irriterad Ont i ländryggen
Här är en bild på mina test som jag tagit. Det översta testet har väldigt väldigt svag testlinje. Därför trodde jag det var begynnande missfall. Tidigare graviditeter har jag varit en riktig testoman. Testat varje eller varannan dag. När jag började gå mot missfallet så blev strecken svagare och svagare. Därför när jag tog ett test igår var jag 100 % säker på att det skulle vara borta. Men döm om min förvåning när det blev mycket starkare.
Kan inte du lägga upp bild på ditt/dina test?
Hade varit roligt att följas åt