Gravid precis innan ivf-start
Hej och grattis!
Jag hoppar gärna in i din tråd! Har BIM imorgon och skulle egentligen köra igång med min första IVF nästa vecka, men plussade plötsligt i förrgår! Jag delar din oro, särskilt som jag också har två mf i bagaget (båda i vecka 5) och dessutom bara har en fungerande äggledare som troligtvis är skadad. Jag ska ringa kliniken på måndag och be om ett tidigt vul för att säkerställa att det inte satt sig fel.
Jag har ett barn som är 3,5 år och har försökt med syskon i drygt 1,5 år. Har ätit pergotime nästan hela tiden och hade helt tappat hoppet om att det någonsin skulle ta sig. Nu hoppas jag bara att det lilla pyret sitter rätt, växer som det ska och håller sig kvar! BF 9 april.
Testet nedan är på ÄL+12 med eftermiddagsurin. Det är starkare än de testerna jag gjorde de båda gångerna jag fick mf så jag hoppas att det är ett gott tecken. Dagen innan jag plussade spydde jag på morgonen och har varit illamående ända sedan dess. Vet inte om det kan vara graviditetshormoner redan eller om det är något annat som spökar? Jag har också börjat känna samma molvärk som jag hade i början av min fullgångna graviditet och har samma flytningar som då.