kattm skrev 2013-08-08 12:04:50 följande:
Vilken fin mage, Anzz! Härligt att ni fick se era små igen, och kan börja hoppas. Det är ju hela tiden små delmål att ta sig fram till, och KUB-UL känns som ett stort sådant, eftersom största missfallsrisken ska vara över. Jag kände samma sak (även om jag önskar att jag kunde få börja känna tvillingarna snart, för nu har den lugnande effekten av att få se dem vid KUB avtagit). Kan du skapa en listtråd och länka till den i trådstarten, tror du?
Rue, tror det är klokt att prata med chefen först, så att han hör det från dig och inte på avvägar. Hoppas att magen går med på det, bara.
Här är min mage från i torsdags förra veckan (då var det vecka 14+2). Med tanke på hur stor jag är redan nu lär jag ju bli stor som ett hus innan graviditeten är över... Men jag skyller på att det är två, att det är andra graviditeten (tredje om man räknar MA:t), och att jag blev stor tidigt även förra gången.
Underbar mage, så fin!!! Älskar magbilder man blir så glad av dom!
Även om den lugnande effekten har avtagit så måste du försöka tänka det bara ska gå bra! Lätt för mig att säga idag, dagen efter ul. Vet ju att jag kommer vara ett nervvrak inför RUL då togs ju vår ängel ifrån oss. Men vi får peppa varandra så mycket vi bara kan under resans gång. Så länge vi inte vet annat så får vi tänka att allt är bra där inne och att dom kramas och leker där inne i våra magar!!
Ska fixa listtråd!