Inlägg från: Anonym (soc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (soc)

misshandel

Hur gammalt är barnet och kan du se några märken på barnet när barnet kommer hem?
    Är ni eller har ni tidigare varit i Tingsrätten ang. vårdnad/boende/umgänge?

• Anonym (soc)
    Anonym (panikångest) skrev 2013-07-02 13:44:57 följande:
    Finns inga märken åh en en kompis har vart i samma sitts, barnet är nu 6år, h*n visade precis hur dem hade gjort åh så säger h*n föräldern tar jäätttte hårt så ja får ont och bonus föräldern tar inte lika hårt :( H*n är 6år en 6åring ska inte känna till en sån sak va de e för nått :( nej har inte vart i tingsrätten men blev nästan uppmanad till att ta de ditt vid tidigare händelser,:( soc gör inget famrätten  håller ja på att jagar än en gång, då vår kontakt vi haft innan slutat :( får ont i magen mitt barn vill inte åka dit är jätte lessen när h*n ska dit ringer hem varje dag åh säger jag vill prata hela dagen/natten me dej jag vill kjommma hem då värkker de i mitt hjärta :( samt föräldern bråkar om ja är 15min för tidigt åh den andra kan komma vid 4tillfället 1½timme för tidigt åh de ÄR OKEJ? NEJ Men jo enligt denne :(
    Har du gjort en anmälan om oro att barnet far illa hos pappan? Har du polisanmält? En polisanmälan kan innebära att polisen vill prata enskilt med barnet om händelserna. Men det är väl okej?
  • Anonym (soc)
    Anonym (panikångest) skrev 2013-07-02 13:56:39 följande:
    HAR Gjort detta utan en polisanmälan, grejen e den att föräldern har alltid vart ute efter att bråka me mej så h*n har kastat soc anmälan på soc anmälan mot mej, men kommit ingenstans me dem nu e de igång igen, till efter sommaren nån gång åh ja har regelbunden kontakt med soc och berättar allt va som händer barnet berättar även allt för dagis personalen, men KAN Jag vid en polisanmälan låta bli att släppa mitt barn till umgänges föräldern?e de det som krävs för att ja ska få hålla mitt barn hemma i trygg miljö
    Skilj på vad föräldern har gjort mot dig och det som barnet påstår händer. Det är svårt för soc att veta vad som är vad om ni håller på och bråkar och anmäler varandra.
Svar på tråden misshandel