• Anonym (Mr)

Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?

Det händer vissa dagar när jag är på det humöret att jag blir rejält tänd på tanken att bara få slicka fitta på en attraktiv kvinna. Ofta är det en kvinna i maktposition i 40 års åldern som är energisk, socialt kompetent och klär sig elegant..... Hur är det för er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?
  • 3barns mamma 85
    Lever så skrev 2013-07-02 18:18:05 följande:
    Tveklöst! Älskar min mans kuk, vill alltid suga. Älskar när vi sitter i bilen och han knäpper upp byxorna...
  • 3barns mamma 85
    Lever så skrev 2013-07-02 18:18:05 följande:
    Tveklöst! Älskar min mans kuk, vill alltid suga. Älskar när vi sitter i bilen och han knäpper upp byxorna...
    Glömde eller så knäpper man upp byxorna åt honom
  • Linda Gr

Jepp, tveklöst, kan utan vidare, när som helst, bara gå ner på knä eller huk när killen sitter på en stol eller i soffan och dominant ta fram den och börja suga, utan att fråga. Säger han nej suger jag i alla fall :)

• missan75

Det har hänt ja, inte konstant, men nu och då. Jag älskar njutningen jag ger.

• luax

Ja! Älskar att suga! Ibland hela vägen, ibland som förspel.

• Sthlm27

Ja det är min största önskan i livet att få suga kuk, slicka arsel har jag gjort alldeles för länge

• DanielG

Vilka kvinnor som håller till här! :) Ni verkar ju älska att suga lika mycket som jag (och många andra män) gillar att slicka. Synd att min fru inte vill suga mer än kanske 1  gång av 10 :(

The odds are very good, but the goods are very odd...
Svar på tråden Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?