Inlägg från: Anonym (mja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mja)

Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?

Inte längta direkt, men gillar att ta hand om min partner och blir väldigt tänd av att se honom njuta. Ibland känner jag mig för trött för att ha sex och tänker att jag kan tillfredsställa honom istället, det slutar med att jag ligger och är supersugen efter att ha tagit hand om honom...

• Anonym (mja)
    Gräsrot skrev 2013-07-03 19:47:33 följande:
    Damn.. Denna tråd verkar ju full utav tjejer som bara vill tillfredsställa sin man dagen lång på.
    J-klar vad jag är avundsjuk just nu..

Lär mig.. Var hittar man en sån kvinna (gärna två)  och ännu bättre hur behåller man henne (dem). 

I mitt fall har det bara varit så med mannen jag är tillsammans med nu. Han är otroligt snäll och omtänksam, har ett bra självförtroende och är rolig att vara omkring. Han varken kräver eller förväntar sig sex och kan komma och pussas och kramas, bara för att pussas och kramas. Vi har över fem år tillsammans, men bara att känna hans doft gör mig kåt.

Ingen av mina ex har fått mig att känna så, men så har de inte haft den typen av personlighet heller. Det är otroligt avtändande med killar som mer eller mindre kräver sex, då de typ ska tjata sig till det. Egoistiska personligheter i allmänhet tror jag får mindre sex i ett förhållande, och tvärt om.
Svar på tråden Tjejer! Kan ni längta efter att få suga kuk?