Anonym (My) skrev 2014-10-04 23:22:57 följande:
Fortfarande en massa bullshit. Du kan ju vinkla din statistik hur du vill det är verkligheten som gäller. Tycker faktiskt du gör dig löjlig när du sätter dig till doms över andras förhållande Det är ju i verkligheten saker som över huvud taget inte angår dig och som du inte har någon som helst insyn i. Dessutom är inte just dina värderingar något som andra med nödvändighet skall leva efter.
Vad har du emot kvinnor från Thailand? Tycker du dig vara överlägsen dem? Tror du inte att de kan ta vara på sig själva och göra sina egna val?
Ett gott råd, ägna dig åt ditt eget liv och låt andra sköta sina liv. Dina inlägg här är verkar ju bara bittra och missunnsamma.
Det är du som vinklar dessvärre men jag förstår att du vill försöka göra mig till brottslingen. Får mig att misstänka att du är en man faktiskt. Statistiken är nämligen där för även dig att läsa. Men det är klart att det är jobbigt att läsa den när den tydligt motbevisar det du vill tro.
Jag dömer faktiskt inga förhållanden, realist har du hört om det någon gång?
Det är enligt min mening ett ömsesidigt utnyttjande. Vet du vad det betyder?
Och var får du det ifrån att jag dömer thailändskor? Det hittade du på själv.
Jag tycker de gör helt rätt som förbättrar sina liv. Det jag funderar över är att svenska män på något underligt sätt tror att thaitjejer gör det för att svenska män är helt överlägsna alla andra av världens män. När det faktiskt handlar mest om försörjning och pengar.
Men ja jag förstår att det är känsligt att inse att de flesta förhållanden men thaitjejer mest handlar om plånboken och inte att svenska män är helt överlägsna på precis alla områden men ja, det står för svenska lättlurade män, inga andra.
Vi andra kan skratta i mjugg och diskutera era felaktigheter med era kvinnor vilket många av oss gör.
Jag säger ju att de mycket väl gör sina egna val. Varför försöker du få det till att jag säger något annat är min fråga? De vet mycket väl vad de har att välja bland.
Varför blir du så aggressiv? För att jag inte anser svenska män så oerhört överlägsna som det till synes dem själva tycker?