Anonym (sorry) skrev 2013-08-14 03:34:48 följande:
Så sant.
Svenska kvinnor vet detta men väljer att blunda och bibehålla myten om att det bara är gammla snuskgubbar som ligger och har förhållande med thai tjejer.
Till saken hör att de flesta killar jag känner som varit i thailand utan sin tjej har legat med och haft en veckas förhållande med en eller flera kvinnor där. skrik allt ni vill, det är så det ligger till!
Bara för att din kille gentemot dig svär att han aldrig skulle göra så så kan du vara ganska säker på att även han är ganska sugen!
Anonym (Chack Wai) skrev 2013-08-13 23:15:33 följande:
Mycket fördomar i tråden om vilka män som söker sig till thaitjejer, det verkar som Märta Vrålhål som varit på 2 veckors charter i Phuket helt plötsligt har blivit relationsexpert på farang-thai förhållanden.
Självklart är det så att det finns allt från snygga unga killar till äldre och fula från alla samhällsklasser och yrken som söker sig till thaitjejer, inte för att thaitjejer är snyggare än andra kvinnor men för att svenska kvinnor spelat ut sin roll som kvinnor och idag mer både beter sig och ser ut som någon manlig hybrid.
Det är resultat av sjuka ideologier som feminism och annat trams som sprids i media i det sk feministiska Saudiarabien som Sverige numera kallas.
Om tittar runt på olika dating och förmedlingssajter som tex svenska
www.thaidejting.se så ser man att det oftast är unga killar som söker thaitjejer och inte gamla gubbar med käpp.
Faktum är att era fördomar inte stämmer och det hade ni vetat om ni tillbringat en kväll i tex Phukets, Pattayas eller Bangkoks nattliv
Skillnaden är att de där snygga unga killarna ni pratar om enbart sätter på en brud där. De tar inte med sig tjejerna hem. Jag har under mitt liv i en av Sveriges största städer, aldrig någonsin stött på en thaibrud med en snygg karl. De stackars tjejerna går alltid med en ful medelålders fet gubbe. De som jag har pratat med som har thaitjejer har utan undantag varit mansgrisar eller socialt udda/utstötta.
Men jag är en sån där hemsk feministbrud som faktiskt vill leva med en man som respekterar mig. Hu!