• Perplex

Män med Thaibrudar

Anonym (Fialotta) skrev 2013-07-11 18:24:56 följande:

Kan vara en ursäkt han drar till med för att han inte kan få svenska tjejer (svennebrudar är ju relativt kräsna och ställer krav). För oss räcker det inte bara med att han har en snopp. Tror inte ens han har provat en svenska.
    Svenska tjejer har krav? Knappast. Åk till en semester ö och titta på kraven som svenska tjejer har.
    Hemma i Sverige å andra sidan har dom en kravlista på 10mil som de själva knappt uppfyller en enda grej på.
  • Perplex
    Anonym (Ha!) skrev 2013-07-12 18:49:36 följande:
    Ha! "My dick is too small" låter mer troligt!
    Finns inga små kukar bara stora fittor.
  • Perplex
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-07-12 19:38:19 följande:
    Då är det säkert sant att svenska tjejer vill ha afrikaner för att de har stor snopp.

Och som sagt Thaitjejerna ställer ju inga krav på att vara kär eller ha ett bra sexliv. Hon verkar vara nöjd bara han drar in en månadslön. 
    Tittat på för mycket porr?
  • Perplex
    Toboas skrev 2013-07-29 08:51:24 följande:
    Nej, det är knappast därför jag skrev det. Du kan väl kolla vad FN:s utsände konstaterade:

"An independent investigator for the UN says racism in Japan is deep and profound, and the government does not recognise the depth of the problem."

news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/4671687.stm
    Jag känner ett flertal japaner och min flickvän är japanska, varenda gång jag tagit upp det med någon av dom fattar de inte vad jag snackar om. De är alla från Tokyo regionen.

Länken förklarar inte vad det är för rasism som menas överhuvudtaget men med tanke på att det är en FN utsänd så utgår jag ifrån att eftersom japan inte särbehandlar sina minoriteter i den mån att de ska ha mer förmåner än resten så är det rasism. FN är ett skämt. Och jag ser gärna vad de menar med rasism då länken inte förklarar det någonstans.
  • Perplex
    Cafe Solo skrev 2013-07-31 18:19:39 följande:
    Japan är antagligen världens mest rasistiska land. Men deras rasism är lite annorlunda. De ser nödvändigtvis inte andra folk (utom koreaner) som underlägsna. Bara helt annorlunda. Förutom det så gillar jag japaner (och japanska tjejer skarpt). En lustig detalj: Just nu är k-pop och Seul hetast i Asien. Thailändskor och japanskor plastikopererar sig för att likna tjejerna i gangbam-videon. 5555 :)
    Sydafrika, Zimbabwe samt alla länder i mellanöstern är mycket mer rasistiska än Japan är. Japaner har en nationalkänsla och en nationell stolthet och det sticker nog lite väl i européers ögon.
  • Perplex
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-08-01 19:28:03 följande:

Och svenska män har inte krav menar du?
    Tycker många svenska killar har skyhöga krav på en tjej som de inte ens är i närheten av själv. 
    Klart de har krav men knappast på samma nivå som svenska tjejer som tror att dom blivit födda på en piedestal.
    Jaså, som vadå?
  • Perplex
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-08-02 17:02:52 följande:

Som tex att hon skall vara snygg, ha ett eget liv samtidigt skall hon "ta hand om" mannen men inte kräva något tillbaka (då är hon en manhaftig feminist). "Krav" får hon inte ställa som typ att han skall ringa om han blir sen till middagen (hon skall acceptera att han kan komma och gå som det passar honom annars känner han sig kvävd).

Sedan skall hon vara snygg, alltid tillgänglig för sex, intelligent, social, inte ha något ex i bagaget eller några barn.
    Nej hon skall vara en 23-åring oskuld som bara vill kasta sig över honom och leva det perfekta livet (på hans villkor förstås).   

Många män har dessa orealistiska krav på tjejer men inte alla. 
    Du kanske ska sluta träffa araber så ser du att dina exempel på "krav" som män ställer inte är sanningsenliga.

Som jag sa nyss, sluta träffa araber så slipper du problemen.

Ja, araber har det, svenska män? knappast.
  • Perplex
    Sööderbönan skrev 2013-08-02 17:21:40 följande:
    Thailändska kvinnor är mycket vackra. Sorgligt dock om de kommer hit som en vara och själva vill något annat än att vara tillsammans med den svenske bleke mannen Solig
    En vara? Du menar så som svenska kvinnor är med araber och afrikaner? Är dessa män varor?
  • Perplex
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-08-03 10:32:14 följande:

Jag pratar om svenska män och deras krav på oss.
    Finns väl inga män som har sådana skyhöga krav på tjejer som just svenska män.

Inte alla förstås men många har det.
    Om man bara läser lite här på FL så vill många killar och män som inte alls uppfyller kraven ha den perfekta tjejen. 
    Du kanske ska träffa och prata med en svensk man någon gång?
  • Perplex
    Miss Skywalker skrev 2013-08-03 16:24:48 följande:
    Komiskt när gubbarna som hämtat hit thailändskor sen klagar på att de vill ha skilda sovrum..
    Ja det är komiskt med svenska kvinnor som vill samma sak. Idioter är dom. Eller?
  • Perplex
    Miss Skywalker skrev 2013-08-04 13:53:00 följande:

I Thailand har man börjat förvarna kvinnor.. Ngn som vill förvarna svenska män? :)
    Svenska kvinnor borde förvarnas dock från MENA folk. Men det är inte PK att ta upp sådant.

Visste du att i Thailand så får MENA män inte komma in på de flesta bordellerna?
  • Perplex
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-08-04 21:57:56 följande:

Det är ju just det jag har gjort.
    Antingen umgås du med inavlade bönder eller så umgås du bara med blattar. Rätt tydligt om du tror på det du själv skrev.
  • Perplex
    Miss Skywalker skrev 2013-08-05 19:19:46 följande:

De flesta svenska prostituerade tar inte heller emot dessa. Så de har blivit förvarnade..
    Därför att det blir i de flesta fall en obehaglig upplevelse för tjejerna pga MENAmäns pissiga kvinnosyn..
    Dags att varna svenska flickor i skolorna nu med istället för uppmuntra dom att ha sex med MENA då. Samt även varna i Media istället för att dölja.
Svar på tråden Män med Thaibrudar