Män med Thaibrudar
Hur gör man som tjej om man har svårt att träffa killar? Skaffar man sig en utlänsk man då också, eller måste man leva i ensamhet?
Hur gör man som tjej om man har svårt att träffa killar? Skaffar man sig en utlänsk man då också, eller måste man leva i ensamhet?
Det finns ingen anledning för normala män i 40-50-årsåldern och uppåt att vara singlar om de inte vill. I den åldern är det ett överskott på kvinnor. Men om man bara letar efter kvinnor som både är yngre och snyggare än en själv får man såklart problem. Män som inte petiga och kräsna hittar kärleksfulla svenska kvinnor.
Kvinnor med gambianer då, hur ser man på dom?
En Thailändska får gärna "komma och hämta mig" ;) Fina, nätta, tindrande ögon och feminina....bli inte ledsen, finns säkert nån där ute för dig också! (f.ö. bevisade du just min poäng, luktar illa dold avundsjuka där ;) )
Jag känner till två par i min närhet:
1) Hyfsat jämnåriga, träffades när mannen jobbade i Thailand, hon är välutbildad, de har många gemensamma intressen
2) Han kring 50 och hon 24, han har flint och kulmage men hon är en snygging, de träffades när han var på semester i Thailand - hon raggade upp honom och han betalade henne för att få dejta henne, de har inga gemensamma intressen
När det gäller första paret tvivlar jag absolut inte på att det är äkta kärlek. Par nummer två, där tror jag inte för ett ögonblick på att hon är kär i honom.
Alla tjejer gillar men som har pengar! Hänger i bland runt stureplan och massor av svenska unga tjejer som vill ha äldre men med mycket pengar att gifta sig med. Så vad skiljer er då från thai brudar som ni slänger skit på. Ni är ju samma skrot.
Jag träffade min fru medan jag bodde i Bangkok, nu har vi varit tillsammans i snart 10 år och gifta i 4 år. Det är 10 års ålderskillnad mellan oss, men det funkar bra i alla fall.
Jag har flera långa förhållanden med svenska tjejer bakom mig, men dom har tagit slut på grund av otrohet från deras sida, jag har svårt att lita på svenska tjejer efter det. I mitt yrke har dom flesta arbetskamrater varit med om otrogna tjejer.
Dessutom är Thailändare överlag mycket trevligare än svenskar!
Jobbar inom olja.
När man jobbar utomlands långa tider så är det mycket vanligt att svenska tjejer är otrogna.