• Respekt

Män med Thaibrudar

Anonym (herregud) skrev 2013-07-01 18:51:47 följande:

Men gud vilket hat och avundsjuka det var här från svenska kvinnor!

Vad är problemet? Känner ni er hotade? Svenska män får väl vara med vem de vill!?

Och vadå "fula" asiater? När kina blir nya världsmakten så kommer vi få se en ny trend och se ett nytt ansikte i vår media som vi kommer bli tvångsmatade med som "vackrast". Just nu är den kvinnan vit pga västvärldens makt men snart kommer hon vara "gul". 

Tror också det är avundsjuka, o ju hårdare de förnekar de ju mer övertygad blir jag
  • Respekt
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-08-03 10:32:14 följande:

Jag pratar om svenska män och deras krav på oss.
    Finns väl inga män som har sådana skyhöga krav på tjejer som just svenska män.

Inte alla förstås men många har det.
    Om man bara läser lite här på FL så vill många killar och män som inte alls uppfyller kraven ha den perfekta tjejen. 

Nja, tror inte det är så överlag.

Det enda krav jag har i ett förhållande är att hon ska älska mig ( annars ser jag ingen mening med att vara tillsammans ) 
  • Respekt
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-08-03 10:43:19 följande:

Är det ditt enda krav?
    Har svårt att tro det. 

Har träffat på så många svenska män som är petiga och kräsna till tusen.   

Om man älskar varandra så stöttar man varandra, är inte otrogen, vill att partnern ska vara glad o lycklig.

Jo så det enda "kravet" är kärlek, då kommer resten av sig själv.

Eftersom jag inte själv är "perfekt" hur kan jag då kräva det av någon annan Skål        
  • Respekt
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-08-08 19:27:48 följande:
    Männens IQ brukar de inte vara något fel på utan snarare en udda personlighet eller udda utseende.
    Utstrålning, karisma och intelligens är så viktigt för oss tjejer. Synd bara att dessa killar så ofta är players. 

Om min tjej kommer från ett annat land, har jag då en udda personlighet o udda utseende, eller är det bara om min tjej kommer från Thailand
  • Respekt
    Juniana skrev 2013-08-08 22:58:57 följande:

Om hon kommer från Ryssland eller Ukraina är det också så!

Men alltså, det är väl inget konstigt att horor/gigolos ställer lägre krav på utseende, personlighet o.s.v., än människor som är ute efter jämlika, ärliga kärleksförhållanden..? "Pretty woman" händer liksom inte i verkligheten... 

Så alla kvinnor från Ryssland eller Ukraina är horor ?? Även de som  flytta hit på egen hand eller är det några speciella kriterier för att inte klassas som det i dina ögon.

Du har en konstig syn på människor  
  • Respekt
    Maria 434 skrev 2013-08-09 09:48:26 följande:

Ja det fattar du väl, precis som att alla män som blir kära i sådana och Thailändskor förstås, är udda, socialt missanpassade och oskulder....
    Fattar inte att jag inte insett det när jag träffat bekanta som träffat kärleken i Thailand. Tur att FL finns annars hade jag ju inte fattat att mina bekanta var socialt missanpassade och deras tjejer horor 

Ja vi har tur som inte förstår själva hur hemska vissa vänner är, både udda o horor tydligen.
  • Respekt
    SweeneyTodd skrev 2013-08-09 09:32:11 följande:
    Min granne har en thaibrud, han är norsk och de har varit gifta i 23 år. De har tre barn, ett av barnen som gick i min klass.
    Men enligt många här inne är han udda o missanpassad, o hon en lycksökande hora, skönt att höra att inte alla ser det på de sättet Skål
  • Respekt
    Juniana skrev 2013-08-09 09:52:58 följande:
    Fast det är ett faktum, att många av de thailändskor som västerlänningar gifter sig med, har ett förflutet som horor. På riktigt, alltså. Många gånger har de också horungar, som mannen inte får veta något om förrän det är dags att söka visum. Då är gubben redan betuttad. Sedan får han försörja både kvinnan och hennes ungar, och samhället får betala för dagis, skolgång och hälsovård åt dem...

Källa på det tack eftersom det är ett faktum.

Ett VERKLIGT faktum är att du har verkligt hemska fördommar, o behöver du en källa på det så klicka på "visa endast" under ditt namn   
  • Respekt
    MrsPenn skrev 2013-08-09 10:44:48 följande:
    Jag uttryckte mig av den smala erfarenhet JAG har, att de är lite lätt udda. Lite svultna på social samvaro... Hoppas du inte buntar ihop mig i den där högen.

Alla är vi udda på våra egna små sätt, vissa mer vissa mindre.
  • Respekt
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-08-09 23:26:13 följande:

Ja det finns ju alla varianter men generellt så tror jag att kvinnor hellre lever ensam än att sänka sina krav.

Det gäller nog för män med generellt
Svar på tråden Män med Thaibrudar