Inlägg från: Anonym (näää) |Visa alla inlägg
  • Anonym (näää)

Män med Thaibrudar

Anonym (lisa) skrev 2013-07-06 14:09:32 följande:
    jag är kines och ja, du har rätt. alla kineser är vidriga och elaka och det är jag också. jag ber om ursäkt för mig, min existens och å alla andra kineser. vi är avskum. förlåt.

Ja, svårt att säga motsatsen när ingen trevlig kines har uppenbarat sig. Med tanke på hur otaligt många kineser det finns i den här stan och hur många jag på olika sätt varit i kontakt med, alltid med dåliga erfarenheter så är det svårt att tänka att det inte ligger i deras blod att vara vidriga.

I normala fall hatar jag rasism, har träffat på både trevliga och otrevliga människor från alla möjliga länder, men just kineser är tamejtusan alltid dåliga människor på ett eller annat sätt! 
  • Anonym (näää)
    Anonym (lisa) skrev 2013-07-06 14:17:29 följande:

ja, du har absolut rätt att känna som du gör och det bekräftar det jag alltid fått känslan av här - att vi kineser är oönskade. tack för att du är så ärlig i dina åsikter och jag ber om ursäkt för att du fått utstå orättigheter från alla kineser du stött på.  jag har länge plågats med tankar om meningen med livet och nu inser jag till fullo att jag inte hör hemma här eller någon annanstans. mitt enda hopp är att döden ger mig frid.
    Eller kan du ju bete dig som folk, vida hänsyn och annat som uppskattas och bevisa motsatsen.
  • Anonym (näää)
    Soetkorv skrev 2013-07-08 17:44:09 följande:
    Du är rasist och förresten så tror jag inte att det är kineser som du träffat på, kan lika gärna vara vietnameser. De brukar oftast tas för kineser har jag märkt i den här stan. Ska jag hata alla afrikaner och somalier i världen bara för att de svarta i mitt område är riktiga slashasar?

Ja, rasist mot en enda nationalitet då. Och nej, det är kineser. Tro mig, jag vet skillnaden. Sedan skrev jag ju att jag känner somliga och är bekant med somliga, kö känner till andra och vet mycket väl vilket land dessa kommer ifrån. Har sjukt många kineser där jag bor, tyvärr. Hata du dom bäst du vill. Jag råkar känna både trevliga och idiot-svenskar, somalier, iranier, greker, irakier, palestinier, jugoslaver m.fl. men bara kineser med värdelösa personligheter och beteenden.
Svar på tråden Män med Thaibrudar