Anonym (näää) skrev 2013-07-06 13:54:27 följande:
Kineser är kommunister och har allihopa vidriga personligheter. De som själva snor familjeparkeringar när de är ensamma är i 9/10 fall ensamma kines-kvinnor i 30-årsåldern. De som tränger sig före i köer på tillställningar är i 8/10 fall kineser. Alla giriga restaurangägare som höjer priserna när regeringen sänker deras kostnader är i 9/10 fall kineser.
Vidriga människor och med tanke på hur otaligt många kineser jag träffat och är bekant med så är det svårt för mig att se det annorlunda eftersom att alla är baktalande, egoistiska och rent utav elaka i många fall. Ingen vill ha en person med så kassa egenskaper, förutom kinesiska män som är av samma skrot. Fattar inte vad kineserna har här att göra ens.
Där har jag annat att säga om thailändskor, i synnerhet de som är troende buddhister, alltid trevliga och skötsamma!
jag är kines och ja, du har rätt. alla kineser är vidriga och elaka och det är jag också. jag ber om ursäkt för mig, min existens och å alla andra kineser. vi är avskum. förlåt.