Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

Män med Thaibrudar

bor i en liten håla på landet och rent procentuellt så är det många thailändskor här i byn. Bara på samma gata där jag bor har vi tre familjer där det bor thaitjejer som är gifta med svenska män och som har barn.

Många av dom killarna som skaffat en thaitjej är helt vanliga ordinarie snygga hederliga killar men som råkat falla för thaitjejer , vilket för mig inte är något konstigt eftersom det för mig är lika som att falla för muskulösa killar eller latinos eller rödhåriga eller .. ja ni fattar.  

det är faktiskt så många thaitjejer här i byn att dom bildat en egen förening och ordnar fester och mycket annat.   

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul
    Perplex skrev 2013-06-30 00:35:19 följande:
    Du har missat alla svenska tjejer med Mellanösternkillar, Afrikaner och Muslimer av alla de sorter? Det är ju helt klart något fel på tjejerna som är med dessa, man kan ju börja undra vad det är för fel på dom.
    exakt.. hur många svenska  tjejer är det inte  som konverterar till Islam tex.. ? 

det finns ju till o med egna medlemsgrupper här på Fl för svenska tjejer som är gifta med muslimer. 

• Nyfiken gul

sen får vi inte glömma att många thailändskor redan bor i landet. Bara för att en kille har en thaitjej betyder inte det att han har hämtat henne från thailand.

efter x antal år i sverige är ju hon som vilken annan tjej som helst. 

• Nyfiken gul
    Solrosens skrev 2013-07-01 06:15:34 följande:

Det syns ju långa vägar att de är hämtade både på sättet, stilen och kläderna!
    jaså? 

Det kanske dom är från början och kanske bestämt sig för att behålla stilen. Jag tycker faktiskt många utländska kvinnor klär sig och uppför sig way mycket bättre än svenska tjejer. 

Vad gör det då hur dom ser ut?   Fortfarande kan dom vara som vilken annan svensk tjej som helst efter x antal år i sverige. Oavsett hur dom väljer att klä sig.  
Svar på tråden Män med Thaibrudar