Inlägg från: Anonym (undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrande)

Förklara S&M

Kan någon förklara det här med S&M,hur går själva sexet till?

Alltså, jag förstår det här med dominans och underordnad osv, men jag fattar inte sexet. Är det något sex? Jag menar, ingår det sex i leken? Hur lätt är det ifall man är upphängd tex? Jag förstår att vissa finner dominans/underordning upphetsande, men sen då? Hur tar man det från att bli upphetsad till själva sexet? Är det inte bara "knepigt" att ha sex med någon som har munkorg el befinner sig i andra "icke sex-vänliga" tillstånd?

(Jo, jag fattar att är man fastspänd i sängen ex så är det klar man kan ha sex, men jag tänker på alla avarter där det inte är lika tillgängligt sas)

Och hur är det med andra lekar, där man är hund, eller bebis i blöja el dyl. Har man "vanligt sex" sen när leken är slut? Eller har man alltså sex med en "hund" el "bebis"?

• Svar på tråden Förklara S&M
  • Anonym (undrande)

Jo, att det är skillnad på S&M och "puppy play" förstår jag. Menade inte att klumpa ihop det mer än att jag undrar även där hur det går till rent sexuellt.

Nice girl, du skriver att "njuta av att ge respektive ta emot smärta", och det är ju just det jag undrar egentligen. Får man alltså sexuellt njutning, dvs även orgasm av själva "leken", eller måste det till även "vanligt sex" så att säga? Sen förstår jag också att S&M kanske kan innebära en "våldtäktslek" el dyl där man "tvingar" den andra att göra saker, och då är det ju klar att det kan bli väldigt sexuellt, men är det alltid det? Dvs alltid penetrering, oralt el dyl, eller får vissa sexuell njutning av själva leken enbart?

Svar på tråden Förklara S&M