• Mini 2

panik inför förlossningen

Hej hade précis samma râdsla hade ren panik över min andra förlossning Kundera inte sova om nätterna tänkte bara på förlossningen. Jag får även till lägger att ja lider av panikångest mådde så dåligt Dom sista dagarna av graviditeten . Men när väl förlossningen hoppa igång så va allt som Bort blåst jag konsentrearede bara på värkarna hela tiden hade inte tid till att fá panik. Jag bara längtade till att få min Lille I famnen jag hade en förlossnings plan inskrivet I deras dator och jag ville typ ha all smärtlindring som dem Kundera ge mig men ja Han endast få lust gas för allt gick så snabbt och jag får lov å säga det att de va de bästa som har hänt mig jag var mer me I själva förlossningen skillnad mot den första för då va ja typ Helt nerdrogad jag Kunde bestämma mer hur jag ville ha det och allt kändes så bra och personalen där visste hur jag kände och mådde inför den här förlossningen va en stor trygghet. Så du känner dig nu behöver de inte batyda att du känner dig när de väl är dags pratap med din barnmorska hur du känner inför förlossningen för de Finns så mkt hjälp man kan få önskar dig all stor Lycra till hoppas mitt inlägg har hjälpt dig lite å du får ursäkta all fel stavning min iPad lever sitt egret liv å vill inte stave rätt.

Svar på tråden panik inför förlossningen