Namnlös tjej, vad ser hon ut att heta?
Den här lilla tjejen föddes 13/6-13 och vi har så svårt att komma på nåt riktigt bra namn till henne. Så vad tycker ni hon ser ut att heta?
Den här lilla tjejen föddes 13/6-13 och vi har så svårt att komma på nåt riktigt bra namn till henne. Så vad tycker ni hon ser ut att heta?
Det är absolut en julia!
Emma, Emmy eller Linnea
Vi fick veta redan under graviditeten att det va en liten flicka denna gången och dom namn vi då diskuterade utan att leta namn va bla Thelma, Stella, Isabella, Meja men inget av namnen har vi känt mer för än nåt annat annars hade vi tagit namnet vi tyckte bäst om då jag anser att bebis kommer att passa till namnet bara man får lite tid att vänja sig. Detta är mitt sjätte barn och syskonen heter Matilda, Vilma, Mille, Aston och Charlie men ville varken säga deras namn eller namn vi funderat på just för att ni inte skulle tänka för mycket på vad ni tycker passar med syskonens namn osv. ;) Lilltjejen har fortfarande inget namn, att det skulle va så svårt att bestämma sig för ett namn trodde vi inte... :)
Måste bara börja med att säga att det är en vacker unge ni har fått
Jag tycker att namnet Lindi är så gullig och det passade ju in bland hennes syskons namna också
Tycker hon ser ut som en Madelene =)
Ebba!
Linnea, såklart!
Esther
Nelly
Det första jag tänkte var Ester och såg nu när jag skulle skriva att en till tyckte det :). Stella som ni hade tänkt tycker jag också är superfint!