• Gaytjej

Rabattkuponger på Liberos blöjor - har inte fått på flera månader

Vi har två barn och vi är med i Liberoklubben med båda två, jag med 3-åringen och min fru med 1-åringen och ingen av oss har fått några rabattkuponger sedan i mars i år!

Någon som vet ifall Libero ändrat sina rutiner på ngt sätt?

Vi är lite trötta på att jaga erbjudanden på andra sätt och även om Willys blöjor är helt OK så väljer vi helst Libero om vi kan. Men inte till ordinariepris!

Regnbågspäron? Välkomna till vår grupp!: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/regnbagsfamiljer-108/forum
  • Svar på tråden Rabattkuponger på Liberos blöjor - har inte fått på flera månader
  • Alby

Har inte heller fått, tror dem fokuserar mer på premier och sånt nu. I affären brukar det finnas någon kupong som libero har.

• busan06

Jag är med i både Libero och pampers.. 
    Jag fick rabatter från Libero strax efter att sonen föddes i Maj så några hann jag allt få.
    Pampers däremot skickar 1-2 gånger i månaden och på varje utskick är det 2-4 blöjpaket som gäller...

Tips kan vara att vara noga med att dra exempelvis ICA kort då man handlar. Gör jag varje gång! Har jag då köpt mkt blöjor så får jag ett visst antal % i rabatt vid nästa blöjköp.  

• mammalovis

Libero skickar väl ut sina erbjudanden via mail numera. Om du registrerar upp till 4 paket nu under september så kan du få 80 krs rabatt. I övrigt är det nog att fånga tillfällena i flykten. Det finns vissa fördelar med reklam trots allt. Denna vecka har ju Willys åtminstone 50 kr rabatt. Pampers kommer fortfarande hem i brevlådan ...

• amorosa

Saknar också rabattkupongerna i brevlådan...

mammalovis skrev 2013-09-19 16:44:16 följande:
    Libero skickar väl ut sina erbjudanden via mail numera. Om du registrerar upp till 4 paket nu under september så kan du få 80 krs rabatt. I övrigt är det nog att fånga tillfällena i flykten. Det finns vissa fördelar med reklam trots allt. Denna vecka har ju Willys åtminstone 50 kr rabatt. Pampers kommer fortfarande hem i brevlådan ...
    Givetvis får man ett sånt mail precis efter man redan har reg en kod på vanliga poängsidan...

Provade Pampers förra månaden eftersom vi saknade Libero-kuponger, och tänkte att vi kunde ge Pampers en chans. Men FY vad dåliga de är!!! Köpte ju två paket, men det ena står oöppnat. Vill verkligen inte använda dem...
    ♥Alice föddes 2012-02-08♥
  • amorosa

Har de slutat helt med att skicka ut kuponger?? Någon som fått?

• Gaytjej
    amorosa skrev 2013-10-23 09:10:05 följande:
    Har de slutat helt med att skicka ut kuponger?? Någon som fått?
    En kompis till mig har fått kuponger som jag tror gick ut sista september. Hennes son är född i mars i år. Så några finns det ju som får av någon anledning...

Annars har jag hört att man numera kan byta in koderna mot rabattkuponger i Liberoklubben. Har inte kollat om det stämmer.. 
    Regnbågspäron? Välkomna till vår grupp!: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/regnbagsfamiljer-108/forum
  • amorosa

Gaytjej: jo, det kan man. Jag har gjort det. Man får kanske inga kuponger när barnet blivit en viss ålder? Min dotter är drygt 20 mån.

Svar på tråden Rabattkuponger på Liberos blöjor - har inte fått på flera månader