Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
Ska in o kolla bebis känt mindre fosterrörelse ju o vill kolla om jag är öppen. Gör ont att gå upp ur sängen etc
Ska in o kolla bebis känt mindre fosterrörelse ju o vill kolla om jag är öppen. Gör ont att gå upp ur sängen etc
Nej inget man får så där. Hon kände men var ju öppen en cm som en omföderska ska vara sen ej omogen tapp så svårt att göra det då. Annars hade hon gjort det. Men givetvis så kändes detta. Tror jag kommer gå över denna gång med
Ja det beror väl på. Men har man passerat v 38 är man ju klar så att säga. Jag ska prata med bm om igångsättning tisdag
Tror ni man kan få igångsättning på bf dagen pga är rädd nu som fan för att spricka. Sist hade jag en liten bebis men nu räknads denna väga ca 600 gr mera samt ät ev själv vid förlossning pga andra omständigheter om jag inte föder i helgen?
Alltså min bm vill att jag är förlöst till tisdag annars skulle hon skicka en remiss eller något. Då borde det ju väl gå. Vill inte föda själv heller eller spricka upp allt. Fan
Vill inte heller riktigt lägga mig i för det är ditt liv och ditt barn. Men du verkar mer fokuserad och brydd om din egen kropp än om bebisens välmående. Du har sagt t.ex att du hellre svälter dig själv sista dagarna för att bebisen inte ska gå upp mer i vikt och du vill heller inte äta mycket för att du är rädd för att gå upp i vikt för du skrev att du tyckte dina 8-9 kg var alldeles för mycket redan.
Lite smärta och obehag är väl ett jäkligt lindrigt inslag i det hela för att få ett älskat litet barn?! Iaf för mig..
Bantar absolut inte men jag tänker givetvis i bland på vad jag äter inte jämt men i bland. Nej men jag är superrädd för att spricka missförstå mig inte, var rädd inför första barnet men det gick bra tack vara en grym BM som instruerade etc men hade värkar i ca 13 timmar.
Ja alltså jag vill inte nojja upp dig på något vis. Men jag hade ringt o krävt i gångsättning. När har du bf?
jag menar då kan den ju lägga på sig yttligare.