Inlägg från: Autumnleaf76 |Visa alla inlägg
  • Autumnleaf76

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Elas: Känner detsamma :( Bf på fredag och jag känner ingenting som tyder på att det kan vara på gång :( Jobbig väntan i en jobbig värme :(

• Autumnleaf76

Svag mensvärk som ligger och molar hela tiden, men inga sammandragningar eller onda förvärkar/värkar. Kan det ändå vara något på gång? Letar febrilt tecken då jag är less nu. Bf den 2/8.

• Autumnleaf76

Här färdknäppas det inte. Sista jag känner för. Mår illa och har sjukt ont av foglossningen. Kan knappt gå :( Less :( Bf +1 idag

• Autumnleaf76

Just nu hoppas jag bebis stannar ett tag till i magen. Mannen har åkt på någon form av magsjuka :( Ångest!!!

• Autumnleaf76

Desperat. Någon som har eller haft hemorrojder? Håller på att bli tokig av smärtan. Har testat xyloproct o det hjälper inte alls. Tre vindruvsstora hemorrojder som gör såååå ont :(

• Autumnleaf76

Cupcakedream: Ska ringa läkaren på måndag. Måste få hjälp :( Känns som det bara blir värre och värre. Har inte sovit mycket alls inatt pga denna smärta. Vill verkligen slippa detta men så länge som bebis är kvar kvarstår trycket o problemet.

Kan man bli igångsatt tidigare tro pga hemorrojder?

Bf +2 idag :(

• Autumnleaf76

Knappt sovit något inatt. Haft kraftig mensvärk som kommit och gått. Plus att hemorrojderna gjort ont. Tog en Alvedon men det hjälpte inget alls.

Vakna nu och direkt på toa. Har diarre. Har jag inte haft under hela graviditeten. Kan det vara något på gång?

Eller har jag smittats av sambons magsjuka?? Men jag känner mig inte sjuk.

• Autumnleaf76

Fridolina83: Frågan är hur vet man? Eller rättare sagt med tanke på din historia, när bör man åka in? Har 1 1/2 timmes bilresa till förlossningen :(

Har inga värkar. Men det molar nertill i magen. Småöm. Men med tanke på diarrén är ju inte det så konstigt.

Slapp du diarre under förlossningen? Min nojja, att man ska skita ned sig (och omgivningen) med diarre :(

• Autumnleaf76

Avvaktar. Har inga värkar eller regelbundna sammandragningar just nu. Men magen är orolig och vill tömma sig. Hoppas det avtar för att ha diarre i kombo med min gigantiska hemorrojd var inte kul. Aj :(

• Autumnleaf76

Men ang min mage. Den har redan gått från diarre till "normal". Kan nattens mensvärk orsakat diarrén?

• Autumnleaf76

Var på toa och fick se en blodblandad flytning på pappret. Som kommer ifrån slidan. Sedan betydligt mer blod från baken där tydligen hemorrojderna börjat blöda :(

Ringde förlossningen o de trodde blodet från slidan berodde på aktiviteter i livmodern. Jag skulle avvakta å återkomma när det drar igång.

Passa på och fråga om hemorrojderna. Blev lovad hjälp av läkare där efter förlossningen om det behövdes.

Har ju inte direkt lust nu att åka till hc med hemorrojderna. Nu vill jag vara hemma och vänta på bebis.

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?