• Aapple

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Har också ca 14 dagar kvar då jag får igångsättning om jag ej kommit i gång.

• Aapple

Någon som är extra hungrid nu i slutet?
    Varför blir det så? 

• Aapple
    Casslo08 skrev 2013-07-11 14:19:19 följande:
    Ett vanligt fenomen det där,samma för mig. Det är nog kroppen som fyller på energiförrådet för både dig och bebis innan fl har jag läst ! Så ääät och njut ;)
    Jag vill inte bli större gått upp ca 8-9 kilo. Tycker det räcker allt ska ju av sen o ska inte amma heller så ingen mirakelkur där inte.
  • Aapple

Ja men vill inte ha fler bristingar av del lilla jag gått upp redan.
    Sist hann jag ej fylla på förutom en energi dryck på hela dagen födde på natten sen  

• Aapple

Grattis till bebisen! Gick allt bra? Någon som provat färdknäpp innan bf ?

majsis08 skrev 2013-07-11 21:13:52 följande:
    lillebror kom 9.40 igår morse:) 3580gram och 50cm lång:) han föddes 11 dagar innan bf !! hoppas ni får bebisar snart verkar ju va några som är på gång=)

• Aapple

Hade du förvärkar eller något liknande innan? Något tecken?

majsis08 skrev 2013-07-11 22:54:01 följande:
    Tack ? ja allt gick bra vattnet gick kl två på natten och kl 9.40 va han ute

• Aapple
    busbajsen skrev 2013-07-12 09:07:19 följande:
    Tyvärr har värkarna lagt sig lite sedan igår men då kommer hyffsat regelbundet iaf. Än är inte dagen slut :D Jag har BF den 13/7 enligt mensen och 23/7 enligt UL.
    Hoppas det kommer i gång.
    Körde själv färdknappen i går fick lite ont på natten där men det la sig. Ska köra en omgång till senare!

• Aapple
    busbajsen skrev 2013-07-12 13:35:35 följande:

Ringde till BM idag för att höra om hon kundese ifall det hänt något efter gårdagens värkar. Var öppen två cm och tappen var alldeles mjuk och helt utplånad. Hon frågade även om hon skulle göra en hinnsvepning vilket jag sa ja till. Under undersökningen så lossnade slemproppen så nu är det. Bara att invänta värkarna igen. Hon tyckte även att jag skulle åka hem och förföra maken för en extra skjuts.
    Tror du kommer föda inom kort alltså till helgen nu.
    Jag hade sist som du med fick med en hinnsveppining för jag var öppen 1 cm sen satte det i gång. Födde efter 14 timmars smärta. Upp o gå med dig inte ligga i sängen för då avtar värkarna efter hinnsvepning!!
  • Aapple

Alla verkar ju vara på gång. Jag vill få detta överstökat nu. Några tips för förslag. Har tid hos bm om 10 dagar om jag inte fött innan. Men hoppet verkar ute

• Aapple

Är det vanligt med mindre fosterrörelsen nu i slutet? Alltså min mage är inte så stor så den borde kunna röra sig. Känner ju av bebisen lite men inte som jag brukar

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?