Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
Hej :) jag hoppar gärna in här vi har bf 21/7 det är vårt andra barn blir en pojke denna gång enlligt ul :)
Hej :) jag hoppar gärna in här vi har bf 21/7 det är vårt andra barn blir en pojke denna gång enlligt ul :)
jag har också tänkt amma, det gick så bra förra gången så jag hoppas ammningen funkar lika bra nu=)
hoppas det bara är vanlig svullnad=) eller att bebis tittar ut snart=) jag hade högt blodtryck för några veckor sen som gick ner efer några timmar och inge spår av protein=)
jag har 21 dagar kvar och va till bm idag och jag va 1 cm öppen och tappen va bara 0,5 cm lång nu=)
tack=) nej jag bad min barnmorska att kolla för jag har haft så mkt förvärkar och dom har ju tydligen gjort nytta så nu hoppas jag att det inte tar allt för lång tid men tyvär kan man väl vara öppen ett tag innan :S
usch stackare johanna hoppas dom sätter igång dig:) du räknas ju endå som fullgången så dom borde ju kunna göra de jag fick havandeskapsförgiftning förra grav och dom satte igång mej i vecka 36 !!lycka till=)
både igår och idag har jag haft rätt starka förvärkar jag va öppen 1 cm förra måndagen!! men vill inte åka in för tidigt heller för de är säkert bara vanliga förvärkar:(
ja jag är hungrig;) gick upp med sambon kl 6 imorse och åt frukost med han det händer aldrig;)
Hehe de va på gång för mig klockan två inatt gick vattnet och värkarna kom direkt och nu är jag på förlossningen och är öppen 4 cm!
lillebror kom 9.40 igår morse:) 3580gram och 50cm lång:) han föddes 11 dagar innan bf !! hoppas ni får bebisar snart verkar ju va några som är på gång=)
Tack ? ja allt gick bra vattnet gick kl två på natten och kl 9.40 va han ute
Lycka till busbajsen spännandev!! Jag hade förvärkar på kvällen nen gick å la mig och sov å tänkte att det är nog bara falskt alarm men icke för sen gick ju vattnet klockan två
Ursäkta men varför skaffar du barn dom flesta bebisar väger över tre kilo ! Och andra får då stå ut med det så varför skulle dom göra ett undantag ? Vilken vecka är du i ? Min dotter vägde 3100 när hon föddes i vecka 36 och dom satte igång mej men de va pga av havandeskapsförgiftning !!
Aapple hur gammal är du ?
Grattis fransa till sötnosen
Vilken sötnos fransa