Inlägg från: Blomsterblad |Visa alla inlägg
  • Blomsterblad

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Får man hänga med här? har bf 31 juli men kommer bli snitt så lite tidigare bblir det

• Blomsterblad
    Casslo08 skrev 2013-06-19 13:58:24 följande:
    Välkommen! När får du datum till snittet?
    Tack! vet inte alls...någon vecka innan?
  • Blomsterblad
    Casslo08 skrev 2013-06-19 20:42:47 följande:

Så du har inte fått veta vilket datum du ska snittas om jag förstår rätt?

Själv ska jag träffa överläkaren på tisdag och hoppas då få ett datum på mitt snitt. Vill ju som veta och kunna planera.

nej den borde bli 22-23juli om han inte kommer tidigare....
  • Blomsterblad
    CatEyes skrev 2013-06-24 11:44:47 följande:
    Har alla här känt sammandragningar/förvärkar?

Jag har aldrig känt något, vet inte om det är bra eller dåligt.
    ja,jag har ganska mycket sammandragningar o känner tryck/illningar neråt...
  • Blomsterblad

någon som har några tecken på att  ev förlossning? har sd dagligen....ikväll tycker jag fått mera flytningar oondare/tryck neråt o i svanken....undra om det kan vara nått började ju lite så med yngsta dottern fast jagvar några veckor längre gången...

• Blomsterblad
    carro93 skrev 2013-06-26 20:38:02 följande:
    Jag känner absolut ingenting! Inte ens sammandragningar har jag, vet inte om det är bra eller dåligt? Däremot mängder med flytningar :( Inte alls kul! Känns som att det blivit mer flytningar senaste tiden men det är väl rätt vanligt med mycket flytningar antar jag.

Spännande, det kanske är på gång :) Vilken vecka är du i?

34+6, mina andra har kommit 36+4,38+4,37+1
  • Blomsterblad
    carro93 skrev 2013-06-26 20:44:54 följande:
    Ja än kanske det är lite tidigt då! Vore ju bra om bebis stannar ett tag till :)
    ja några veckor till iaf....vilken v är du i?
  • Blomsterblad
    CupcakeDream skrev 2013-06-30 22:13:03 följande:
    Oj det är ju snart blomsterblad! Får jag fråga varför det är ett planerat ks? Jag är lite nyfiken efter som jag är kort och min mamma födde alla oss barn genom ks.
    ja det börjar närma sig. har gjort 3 snitt innan.mina två första låg i säte.
  • Blomsterblad

13dagar kvar till planerat snitt....känns som en evighet ibland speciellt när jag har onda sd o mycke tryck neråt....

• Blomsterblad
    miss westerlund skrev 2013-07-05 08:17:49 följande:
    V. 35+0 igår. Var på mvc igår. SF-måttet ligger nu mellan 35 och 36. Barnmorskan pratade om 35.8 men skrev ändå 35 i journalen. Vad hade ni andra för sf-mått i v 35-36? Är fortfarande så orolig för stor baby men barnmorskan säger bara att det är inom normalvärdet. Ligger ändå på den övre kurvan men man kanske måste över den då._

Min bm mätte 32 sist jag var i onsdag 35+6 var jag då
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?