Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
Hej! Hoppar in här med :)
Har bf den 28/7 så det är inte jätte långt kvar. Känns inte riktigt sant att det snart är dax.
Hej! Hoppar in här med :)
Har bf den 28/7 så det är inte jätte långt kvar. Känns inte riktigt sant att det snart är dax.
Jag har köpt en stor resväska hehe, har skrivit en lista och tänkte börja packa ner lite smått idag.
Hur stora väskor har ni?
Okej, kommer va lite pinsamt då kanske att komma in med en jätte väska och har 10 min till förlossningen
Haha, men då vet jag att jag har allt med mig :)
Usch jag har knappt fått sovit inatt :( Vaknade redan vid 02:00 av att jag hade ont i ryggen och "mensvärk" lyckades somna en halvtimme och vaknar med en värre smärta i ryggen så fick värma på vetekudden. Lyckades sova några timmar iallafall men känner att jag har ont i huvudet och mår illa så skulle nog ha behövt flera timmars sömn.
Tänk om det kommer va såhär resten av tiden.
Ja usch det är jättejobbigt! Jobbar fram till den 30 Juni så det blir inte mycket vila på dagarna när jag jobbar.
Ja det finns hallonbladsteer som det är lite annat i också och då är det tydligen som att dricka vanligt te.
Vi har en emmaljunga city gross :)
Oj vad ni har hunnit skriva en massa när jag varit lite "off". Tänkte ta o göra mig iordning en kopp hallonbladste för första gången nu snart :)
Var hos bm i morse som var väldigt grinig o tyst så jag vette sjutton vad sf;et låg på men fick höra bebisens hjärta iaf <3
Mår pissoff iövrigt, ont i svanken men from 1 Juli får jag vila :)
Vaknat 2ggr inatt utav smärtsam "mensvärk" och har jätteont i svanken och en mildare "mensvärk" nu :p