Fler som vill ha bebis 2015/2016?
Jag kan ju tycka, att om man är så unga som ni är, men redan så etablerade i relationen och i livet i övrigt, så är det väl bättre som man skaffar barn så snart som möjligt, så att man fortfarande är ung när de blir vuxna och flyttar hemifrån. Du kommer ju liksom bara vara runt 40 då i så fall, där har du ju antagligen en massa tid kvar av att vara stark och frisk och kunna göra precis vad du vill! Resa, festa varje helg om du skulle vilja (även om jag inte tycker det verkar som att det är något som tilltalar dig öht) - och det bästa är ju att ni antagligen kommer ha bättre ekonomi till de sakerna då
Hihi ja man får tänka så! :D
Sambon hade tydligen sett att jag varit inne på familjeliv och skrivit tråden och typ skrattde lite och sa att jag fick bestämma mig typ, jag hade fler flikar uppe från FL och en var " vill ha bäbis 2014" och den andra var den här:p
Jag har även en byrå som är felbygd, vissa delat är åt fel håll och han tjatar på mig att jag ska fixa de, o senast när han tjatade så sa han nått i stil med : ja men vi kan ju inte ha barnkläder i den om den ser ut så!
Jag försöker att inte prata så mycket barn med honom utan försöker läsa av honom på vilket humör han är på- kan jag nämna barn nu eller borde jag avvkta?
Jag vill ju vara ung förälder för jag ser så många fördelar med det! Nu när vi flyttat så kan jag kryssa ännu en punkt på checklistan över vad som borde vara fixat innan bebis. Större lägenhet-sambon fast jobb- jag kommer garanterat ha jobb när jag är klar- nära familj/vännet etc. Allt känns bra nu!!