Fler som vill ha bebis 2015/2016?
Jag känner bara att jag måste skriva av mig lite. Senaste tiden har min längtan "förvärrats" något oerhört. Dygnets vakna timmar spenderas åt att längta (mer eller mindre) och jag känner att jag snart blir tokig. Vet inte vart jag ska ta vägen riktigt, vet inte hur jag ska få min längtan att kännas mer rimlig. Igår när jag gick på stan så vred det sig i magen varje gång jag såg en bebis, jag önskar så att det var jag som hade ett barn. När jag kom hem kändes det som om jag ville låsa in mig på toan och bara gråta (berodde förmodligen på PMS men ändå). Jag och min sambo har ju sagt att vi ska vänta till skolan är klar och vi har fått "fast" jobb.. men det kan ju dröja år och jag klarar inte av att vänta mer. Jag känner snart att jag skiter i om allting är ordnat eller inte, även om allting inte skulle vara perfekt när vi får barn så kommer ju allting att lösa sig sedan. Jag och min sambo kommer att ha två bra utbildningar i grunden och kommer att gå ut med bra resultat, så bara för att vi skaffar barn innan jobb är ordentligt ordnat så kan ju inte livet vara kört för den skull?!