Inlägg från: Kokoskon |Visa alla inlägg
  • Kokoskon

Fler som vill ha bebis 2015/2016?

Anonym (Längtar!) skrev 2013-11-28 09:42:43 följande:
    Åh, precis en sån tråd jag har sökt! Får jag vara med?
    Jag är precis fyllda 25, min sambo 27. I januari tar jag min lärarexamen mot tidiga skolår (precis som fler här i tråden såg jag, hehe) och bara några dagar senare åker vi till Sydostasien i ett helt halvår! Sen, när vi kommer hem sommaren 2014, planerar vi att flytta till hans hemstad knappt 10 mil härifrån, och så fort det känns bra börja förbereda för första barnet. Känns som en evighet tills dess - samtidigt som det känns SÅ snart!! Vad gör man åt den här sjuka längtan egentligen? haha
    Ooops... såg att jag snott nästan exakt samma nick som "längtar", så jag tar bort min anonymitet - den behöver jag ändå inte, haha. Sorry!
  • Kokoskon
    Anonym (längtar) skrev 2013-11-28 13:17:42 följande:

Haha, ingen fara!  

Många är vi som längtar Skrattande
    Något bra svar på vad man gör med den här jäkla barnlängtan har jag dessvärre inget bra svar på, lyckas sådär själv Tungan ute

Jag försöker (observera: försöker) tänka att när man väl har barn och livet nöter på i samma inrutade mönster, kommer jag vara så tacksam för att vi gjorde den här jätteresan tillsammans innan, över de minnena vi fick, men det är ju så himla lätt när äggstockarna gör frivolter ;) haha! 

Juli14: ni har börjat försöka nu alltså? Åh vad spännande! 
Svar på tråden Fler som vill ha bebis 2015/2016?