Fler som vill ha bebis 2015/2016?
åh, mycket tankar nu, medan alla vänner och släkt går på högvarv med bebisverkstad!
Haha, ingen fara!
Många är vi som längtar
Något bra svar på vad man gör med den här jäkla barnlängtan har jag dessvärre inget bra svar på, lyckas sådär själv
Längtar mer än någonsin. Och fler och fler runt omkring är gravida och får barn på löpande band.
Känner som några av er här inne, får en klump i magen och blir deppig när man hör när andra ska få barn. När det känns så långt bort för en annan.
Jag ser att ni vart igång ett tag. Men jag sluter mig till skaran av dom som längtar.
Jag och min man gifte oss förra året. Egentligen så skulle det kunnat vart så att vi skulle börjat verkstaden detta året. Men så kom beskedet om att mitt jobb skulle läggas ner. Så jag blev arbetslös. Nu gör jag allt jag kan för att få en fast tjänst snart igen så att vi kan börja försöka. siktet ligger på nästa sommar. Så jag hoppas, hoppas på det!
Det är flera av mina barndomsvänner som får barn nu och varje gång så får jag en liten klump i magen av avundsjuka. Men jag är så glad för deras skull också. Det är delade känslor.
Håller tummarna för att det löser sig med ett jobb för dig! Så det kan bli bebisverkstad