Inlägg från: sverker11 |Visa alla inlägg
  • sverker11

Nu har mardrömmen med urinerandet börjat

Stikkan75 skrev 2013-06-03 17:32:58 följande:
    Jag bor mitt inne i en stor svensk stad i en marklägenhet med port längst fram till vänster. Oturligt nog används gränden utanför min bostad som pissoar av folk som sitter på de många uteserveringarna på torget intill. Många verkar tycka att det är en lämplig plats att tömma blåsan på.Rynkar på näsan Det börjar redan vid 19 tiden och håller på fram tills 01. Värst är det så klart när det är mörkt och om helgerna. Folk verkar inte ha den minsta skam i kroppen eller hänsynstagande. Det luktar piss in i min bostad när det blir varmt. Har försökt få hyresvärden att sätta upp grindar men företagen inne på gården sätter stop eftersom de kör där med bil.  

Denna bilden är tagen igår vid 19 tiden, ni kan ju själva tänka er hur där ser ut vid 01.
    För många år sedan satt jag och drack öl på en pub och kände att det var dags att uppsöka toaletten. Väl där så visade sig toaletten (singularis) var upptagen så jag ställde mig för att vänta. En vakt kom då fram och talade om att det var bara gå genom bakre delarna av puben så kom man ut på en innergård där man kunde uträtta sina behov. Det var så puben löste bekymret med toaletter, de hänvisade gästerna till innergården. Där handlade det alltså inte bara om folk som smet in på ett undanskymt ställe utan innergården utnyttjades verkligen som urinoar av puben. Jag kan tillägga att den ordinarie vägen in till innergården var blockerad av låsta grindar så det var "bara" pubgästerna som kunde använda innergården som urinoar.
  • sverker11
    Annikadahl skrev 2013-06-03 23:51:48 följande:
    låter ju skumt bodde där någon på innergården de borde ju reagerat???
    Det var många år sedan så jag minns/vet inte om det var bostäder eller bara kontor runt innergården. Jag besökte bara stället den enda gången och vet inget om dess vidare öden. Det enda bestående intrycket av stället var den något udda lösningen på toalettproblemet.
Svar på tråden Nu har mardrömmen med urinerandet börjat