Inlägg från: Göteborgskillen2101 |Visa alla inlägg
  • Göteborgskillen2101

Att kyssa en tjej

Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-11 01:48:42 följande:
    Jag gillar henne mer nu! Sedan jag startade tråden har jag gått från nyfiken och kanske lite förälskad till sjukt, galet kär. Vilket ju så klart gör allt mycket svårare då det står mer på spel... jag hoppas alltså fortfarande på den där kyssen och vi ska antagligen ses söndag eller måndag så håll tummarna då! 
    Imorgon alltså?? :) vad ska ni göra?
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-11 01:54:51 följande:
    Imorgon ELLER på måndag, märk väl! Och vi ska väl kyssas tänkte jag, i övrigt har jag inte så höga krav ;) Nä men ärligt talat har vi inte planerat något särskilt. Vi tar det lite som det kommer!
    Glöm inte att säga " Jag glömde något senast..." och så kysser du henne!
  • Göteborgskillen2101

Att det är oplanerat vad ni ska göra ger dig verkligen såååå mycket möjligheter!! ta tillvara på dem

• Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-13 16:01:34 följande:
    Sitter på jobbet nu men ska skriva ikväll! :) 
    VI VÄNTAAAAARR!!!! :D
  • Göteborgskillen2101

är du hemma än??

• Göteborgskillen2101
    Medicus skrev 2013-08-14 12:40:05 följande:
    TS!

Du måste agera snart annars kommer hon tro att du bara vill vara kompis. Hon visar ju intresse men vågar inte göra nåt precis som du. Snart är din chans förbi. Skicka ett sms nu och säg, jag vill träffa dig så fort som möjligt för jag vill prata om en känslig sak.

Exakt...
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-19 12:21:09 följande:
    Så! Det blev att vi träffades en snabbis i gårkväll. Problemet var att jag jobbade sent igår och att hon började tidigt idag så vi kunde inte ses särskilt länge.
     Hon hade med sig lite lösgodis så vi körde söndagsmys i soffan. Vi satt bredvid varandra med fötterna på bordet och lutade oss mot varandra medan vi pratade. Efter ett tag reste hon sig dock för hon kom på att hon skulle ge mig en lite för tidig födelsedagspresent :) (Jag fyller år i dagarna och hon ska iväg på släktträff och stanna några dagar, tror det var lite därför hon ville ses igår trots att hon skulle upp och jobba tidigt). När jag hade öppnat så sa jag typ "tack, vad söt du är" och gav henne en kram och en puss på kinden. Kindpussen gav tyvärr ingen reaktion över huvud taget, varken positiv eller negativ. Detta gjorde mig lite nedstämd (även om jag i efterhand inte riktigt förstår hur jag hade tänkt mig att hon skulle reagera. Det var ju inte särskilt djärvt av mig faktiskt) så när hon skulle gå lite senare så försökte jag mig inte på någon kyss utan gav henne bara en lång, hård kram och sa att jag skulle sakna henne. (Hur uppenbart är inte det? Hon ska vara borta i typ tre dagar och jag ger henne en jättelång kram och säger att jag saknar henne. Hon. Måste. Fatta.)

Emellertid drog hon sig ju inte undan heller.  När vi sedan gick tillbaka i soffan och satte oss så var det hon som makade sig närmare mig och lutade sig mot mig. Visst var det ett slags godkännande? Okej. Jag måste våga mer, jag vet. Men som sagt tror jag att hon fattar så jag tror inte att jag löper någon risk att hon ska "ta det som ett nej tack och tappa intresset", som vissa säger. 
    En kindpuss är ju vanligt bland vänner och speciellt tjejvänner... så vad förväntade du dig för reaktion? ;) :)
  • Göteborgskillen2101
    Anonym skrev 2013-08-19 12:52:50 följande:
    Händer ju inget nytt, uppdatera när du har mer att komma med istället.

För övrigt så kan bästa kompisar också sakna varandra även om de bara handlar om 3dagar.. Så nej tror inte att hon förstår att du vill in under hennes trosor.
    Håller med LITE! det är småtröttsamt att läsa om hur ni BARA sitter och pratar, kliar varandra på ryggen... kramas och kanske en kindpuss här o där.. Jag hoppas att du TS har något att komma med snart
  • Göteborgskillen2101
    Kajsa3001 skrev 2013-08-19 15:03:58 följande:
    TS ta det lugnt. Det verkar som om allt går åt rätt håll många små steg gör att det stora steget blir lättare. Det känns som att ni båda är framme mycket snart. Vi är jättenyfikna det är så med kärlek men hetsa inte upp dig av kommentarer här.
    Puss och lycka till!! 
    Tycker du inte att de går lite FÖR lungt? jag är rädd att den andra tjejen tröttnar eller nåt och börjar ta TS som bara en bra vän
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-19 15:35:03 följande:
    Okej tjurisar! Det här är mitt liv och det tas i min takt, okej? Tycker ni att det är tröttsamt att läsa om så behöver ni absolut inte läsa i tråden. Allt händer inte lika snabbt och i rätt ordning som det gör på film, verkligheten ser annorlunda ut. En del av mig vill lägga ner tråden då det inte är så kul när folk är negativa och sura över att saker inte händer tillräkligt fort. En annan del av mig är så himla glad och tacksam för all pepp som jag ändå får här... Men ni kanske har rätt i att jag ska sluta göra vardagsuppdateringar och från och med nu bara skriva när det händer något som ni, mina ärade läsare, tycker det är värt att läsa om. 
    Och till er som har funnits här och stöttat, peppat och gett råd: KRAM Hjärta 
    kör på bara :)
Svar på tråden Att kyssa en tjej