Att kyssa en tjej
Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-06 12:44:01 följande:
Förlåt för dålig update! Jag är lite nervös att objektet för mina känslor ska hitta tråden och känna igen sig så jag fick lite kalla fötter gällande uppdateringarna... Vi träffades i alla fall under lördagskvällen och vi hade väldigt mysigt även om det inte blev någon kyss nu heller. Jag kommer alltid på i efterhand att "DÄR borde jag gett henne en puss för att kolla reaktionen", men då har ögonblicket som sagt redan passerat... Det står dock inte helt stilla för det, det känns ändå som om det går framåt. Slits lite mellan att skriva precis vad vi gjorde så att jag kan få hjälp att tolka det och rädslan att hon ska hitta och känna igen sig... Varför blev det då ingen kyss? Hade det varit en kille hade jag inte tvekat, men tjejer är ju lite mer intima med varandra överlag, så det är svårt att veta vad som bara är vänskapligt och vad som är "mer". Är fortfarande rädd för att jag ska ha läst in för mycket och att hon inte alls är inne på samma linje.... Åh, jag skulle verkligen behöva dela en flaska vodka eller något med henne så att man har en ursäkt om det skulle gå fel, haha
Men det känns inte som att vi är på väg att glida ifrån varandra, eller stanna på någon slags "vardagsnivå" i vår relation än så länge, så förhoppningsvis har jag fortfarande tid på mig innan det har gått "för lång tid" så det aldrig blir av :)