Fa-an va surt det känns. Du låter så gullig i dina funderingar och jag har kikat in här med jämna mellanrum och hoppats att, nu, nu kommer det, nu berättar hon att det har smällt till, och så blir det så här...
Nu är jag inte mycket för att bygga upp falska förhoppningar men du hade en gut feeling och det brukar vara något bakom dem, hjärnan registrerar så himla mycket mer än vad vi medvetet uppfattar.
Jag föreslår att du tar två steg tillbaka, fortsätt att umgås som ni gjort hittills men ta inte några initiativ, nu vet hon, så om hon skulle få den minsta lilla ide så är det mycket lättare för henne att ta steget. Inte för att det är något du ska gå och hoppas på men människor kan ju faktiskt ändra sig... det har hänt förr.
Hur känner du nu? Har detta öppnat en dörr inom dig, är det bara henne du är kär i eller ser du även andra tjejer med andra ögon nu?
Hur som helst, stor kram till dig, du låter jättegullig och jag är övertygad om att det löser sig för dig på ett eller annat sätt. Det brukar det göra!