Att kyssa en tjej
Lova att berätta hur det går TS. Gillar den mysiga romantiken... :)
Lova att berätta hur det går TS. Gillar den mysiga romantiken... :)
Jag är ingen expert men nog låter er mysiga stund under filten som något romantiskt och betydligt mer intimt än något en kvinna normalt gör med en tjejkompis, nära väninna, syster eller mamma.
Jag tycker att ni passerat gränsen för enbart vänskap och att ni är i första, inledande zonen för etablering av ett kärleksförhållande.
Bekräfta hennes små steg och ta små egna, ta lite mer på henne nästa gång, ligg ansikte mot ansikte och håll om henne och titta henne i ögonen - då vill ni säkert kyssas båda två :)
Jag håller tummarna för dig, för er!
Kram
Jag hoppas verkligen att du kommer att berätta snart - helst i morgon - att ni kysst varandra och att hon känner likadant som du :)
Jag blir riktigt glad av att läsa det du skriver. Kärlek är något alldeles speciellt.
Kram
Ja, det är vi...! ;)
Låter romantiskt och mysigt. Ni är definitivt på rätt väg :)
Kram
Ni tar ju pyttepyttesteg tillsammans men nu är det dags för ansikte-mot-ansikte under en filt. Titta på film först och håll om varandra (välj en tjej-tjej-film som föreslagits; men inte övertydligt kanske, hehe)
Sen kan du ju borra in huvudet mot hennes hals längre nästa gång. Kanske pussa henne där?
Gulligt, detta?
Ja, ni måste ju träffas mer den här helgen. Ska ni det?
:)
Hej!
Förstår din vånda men det är väl som skrevs ovanför att hon vill att du ska ta stegen och hon bekräftar.
Du får helt enkelt försöka ta fler och fler steg med fysisk kontakt etc tills du till sist vågar kyssa henne.
Lycka till i dag!
Kram :)
Ja, berätta - helst om nya framsteg :)
Klart att du ska skicka sms och fråga om ni kan träffas!
:)
Tack för uppdateringen, det är en mysig tråd, detta. Du är så gullig i detta.
Håller verkligen alla tummar!
Kram