• Laylay

Att kyssa en tjej

Undrar hur gammla ni är ? :)..

• Laylay
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-07 17:27:10 följande:
    Vi är båda 23 i år, även om jag är fullt medveten om att jag låter som en nervös, nykär fjortonåring ;) 
    Ja okej. HAHA tycker detta är jätte gulligt men när ni är äldre så är det mer seriöst. När jag var 17 så va jag och min kompis alltid gosiga mot varandra :).. Men vi var hetro bägge två. vi pussades och va nakna och allt möjligt. Därför jag fråga. då är det ingen fjortis grej utan två vuxna människor och då är hon nog helt klart intresserad när ni låg och muste som ni gjorde ;).. 

Mitt råd är att krama henne längre och se om hon släpper, ge henne en puss på kinden, sen en puss på munnen när ni säger hej då någon gång och se hur hon reagerar :)..  
  • Laylay

Du får ju skriva vardags grejjer som händer. Skit i dem som surar!. De har inget bättre för sig och lever bara på ditt lilla äventyr nu. Du är ingen film eller underhållning :). Så Skit i folket som surar och är negativa. 

I en sådan här situation tar det lite tid :). Det måste man förstå !
     :). Hoppas du fortsätter uppdatera ofta :)..  

• Laylay
    Anonym skrev 2013-08-20 11:48:29 följande:
    Klart det är underhållande annars skulle ingen läsa.. Samma som film eller en bok, underhållande
    Ja men man ska inte leva på någon annans liv. En film eller bok är inte en verklig händelse oftast. Men detta är det. Så att sitta och klaga på TS att hon är seg eller bör skriva något mer underhållande är helt fel. Hon är ett verkligt liv och ingen jädrans film som man sitter och glor på med popkorn. Hon sitter ju här och ber om hjälp och stöd och det gör inte filmer :).. 
  • Laylay
    Anonym skrev 2013-08-20 13:21:16 följande:
    Precis som i en kärleksfilm så sitter man o hoppas, med eller utan popcorn.
    Ta det i sin egen takt absolut, men vardagliga uppdateringar är inte lika intressanta för alla (precis som reklamen i en film, vissa uppskattar den och andra inte)
    Det är ingen film ! TS började skriva för hon ville ha råd och hjälp. Inte att folk ska sitta och snaska över hennes liv som någon film. Det är lite seriösare och ska man hacka på att hon uppdaterar hur det går så skit i att läsa det då i sånna fall. Jag läser och sitter här för att ge henne råd och stöd om det behövs. Psykologiskt syfte . Inte för att gotta mig i hennes liv. Har du så tråkigt liv att du måste sitta och ha action och händelse från någon annans liv. Bör du fundera på hur din vardag ser ut.  Låt henne skriva, för vissa bryr sig faktiskt. ! Och får inte du någon hjärnbånge av det så är det ditt problem :).. Håll det för dig själv eller sluta läs :).. 

• Laylay

HAHA nej du det är jag inte. 
    Jag tycker det är synd att folk klagar på henne bara. Varför ska folk gnälla över allt jämt. Alltid ska folk gnälla. Och så Gnälla över en sådan här grej att TS inte ska skriva om hon inte har något bättre att komma med.. Då tycker jag dessa personer är urlöjliga och borde kolla över sitt liv :). 
    Jag har 2 tjejer som jag känner som är lesbiska och för dem så tog det nästan ett år vardera när de hittade sina tjejer. Det är känsligare. Så att klaga på att hon är seg och inte gör något är helt fel.

Den är en underhållande tråd på sånt sätt att man kan följa hur en person utvecklas och går frammåt i vissa delar av sitt liv men man ska inte sitta och försöka styra personens liv. Utan uppmuntra på ett posetivt sätt. Vill hon ta sig tid och inte är redo. klaga inte på henne. Hon har gått fort fram som det är tycker jag under denna korta tiden :).. 

Man har tråkigt liv om man sitter och klagar på en person som försöker finna kärlek och säga till denna att va tyst om hon inte har något av intresse att säga :S..  

Jag är inte TS kan jag intyga. Jag är en person som stör mig bara enormt på människor som är så jädrans negativa i andras människor liv. Duger inte det att läsa så som hon skriver så skit i att läsa :).. 

• Laylay
    kinna82 skrev 2013-08-20 17:34:06 följande:
    Helt rätt! Och nu är det TS tråd och inte våran, så tjafset kan ju sluta nu, eller så startar vi en ny tråd där vi gnäller om hur alla andra skriver i sina trådar jag förstår att TS ibland vill stänga tråden och att hon känner press att prestera och uppdatera med intressanta (för andra) händelser. Men så vill vi klart inte att hon ska känna, utan hon ska bara få kärlek, ljus och uppmuntran från oss som är lyckligt lottade nog att få ta del av detta äventyret

All lycka till TS .. 

• Laylay

Nej men lilla vännen! Tycker synd om dig. De kändes ju verkligen som hon va kär i dig med! Massa kram på dig.

Men du tycker duska fortsätta träffa henne hon kanske bara är rädd och osäker :). Får hoppas du finner den där kärleken i henne eller någon annan <3

Svar på tråden Att kyssa en tjej