• Ninja05

Att kyssa en tjej

Jo alltså hade känt starka signaler innan. Men precis som du så vågade jag inte riktigt lita på de ifall jag hade fel.

Men vid övernattningen låg vi på hennes soffa. Så när hon la sig bakom mig så förstod jag ju att nåt hände :) så smekte hennes arm lite och sen tog jag hennes hand i min. Inga konstigheter alls, hon kramade min hand hårt hårt som att hon tänkte "äntligen".

Och med kyssen. Den var ju påväg redan då men fegheten satte in igen. Så ja, tog steget med lite pepptalk med mig själv i huvudet några timmar före :) sen var det underbart.

Vi var sen tillsammans två år :)

Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-01 21:35:53 följande:
    Okej, berätta mer! Hur reagerade hon? Var hon med på det med en gång eller blev hon förvånad? Blev det obekvämt? Kom kyssen naturligt eller räknade du till tre i huvudet och tvingade dig själv? Vad hade du fått för "signaler" innan? Haha, ett rejält förhör här!

• Ninja05

Min anonymitet försvann. Men det gör inget, är ju inget hemligt direkt :)

Kör hårt tycker jag!

Ninja05 skrev 2013-08-01 22:01:02 följande:
    Jo alltså hade känt starka signaler innan. Men precis som du så vågade jag inte riktigt lita på de ifall jag hade fel.

Men vid övernattningen låg vi på hennes soffa. Så när hon la sig bakom mig så förstod jag ju att nåt hände :) så smekte hennes arm lite och sen tog jag hennes hand i min. Inga konstigheter alls, hon kramade min hand hårt hårt som att hon tänkte "äntligen".

Och med kyssen. Den var ju påväg redan då men fegheten satte in igen. Så ja, tog steget med lite pepptalk med mig själv i huvudet några timmar före :) sen var det underbart.

Vi var sen tillsammans två år :)

• Ninja05

Alltså. Tiden innan det ville hon ju gärna umgås med mig. Åkte sent på natten bara för att ses en liten stund. "Fastnade" med blicken länge.. Ville kramas länge och mycket.

Men för att vara tydlig så känner man ju igen attraktion, eller hur? du måste bara våga lita på det :) hur länge hade ni känt varann? hur var det sist ni sågs? vad skriver hon i era sms? :)

Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-02 19:28:05 följande:
    Typ vad för signaler? Vad ska man titta efter liksom? (Vill ju ha ett facit, haha) 

Pepptalk i huvudet kommer det nog  bli här med ;)  

Svar på tråden Att kyssa en tjej