Att kyssa en tjej
Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-09 12:01:31 följande:
Okej, en liten update om någon fortfarande är intresserad av tråden ;) Om inte annat så är det kul för mig själv, nu när jag läste igenom vad jag skrev för en månad sedan så ser jag att vi ändå har gjort framsteg. "Vi är inte särskilt fysiska med varandra" förklarade jag i trådstarten, och jag blev nästan förvånad när jag läste det nu, eftersom vi numer är ganska fysiska med varandra. Vi kramas när vi träffas och innan vi säger hejdå, vi kan spontankramas (oftast mitt initiativ dock, men hon besvarar), vi kan rätta till varandras kläder och hår spontant, vi lutar oss mot varandra när vi kollar på film (haha, jag som inte ens vågade sätta mig bredvid henne förut...) mm.Det "största" är väl egentligen att vi har börjat klia varandra på ryggen och på armarna och sådant. Ibland hintar hon om att det vore skönt om någon kliade henne på ryggen och ibland börjar jag bara klia/smeka henne på tex armen spontant och då uppmuntrar hon alltid och säger att det är skönt och att jag inte ska sluta osv. För det mesta är det jag som gör det på henne, även om hon erbjuder sig att klia mig på ryggen och så också. Äh, det låter så löjligt när jag skriver det, men visst är det inte heelt normalt kompisbeteende?
Någon kyss har det dock ännu inte blivit, och även om vi börjar bli mer och mer bekväma med varandra så vet jag inte om jag är något närmre den där kyssen över huvud taget. Jag har ingen aning om hur hon skulle reagera om jag pussade/kysste henne. Nu ska vi i alla fall äta middag och dricka lite vin på fredag. Hittills har ingen annan i kompisgänget hakat på, så förhoppningsvis får jag henne för mig själv... Håll tummarna!