Att kyssa en tjej
Hej, Vill bara säga att jag känner igen mig till viss del i det du skriver . Jag är själv hetro och lever tillsammans med min sambo. För ett tag sedan träffade jag en tjej genom gemensamma vänner. Vi har hängt en del och jag tycker hon är väldigt attraktiv. Av en slump var vi ute tillsammans och jag var lite berusad. Till slut sa jag helt enkelt till henne när vi stod bredvid varandra och skulle säga hej då, "kyss mig". Hon skrattade till och sen gjorde hon det. Vi hånglade en kort stund. Direkt efter kommer jag inte ihåg vad vi sa till varandra för jag blev så förvånad och så var jag ju lite berusad.... Nu har jag gått runt ett bra tag och funderat på vad det var som hände? Var det ett in fall från oss båda? Betydde det något för henne? Vi har inte pratat med varandra om det och inte heller träffats så mycket sedan det hände. Hur eller hur kan jag unte sluta att tänka på det, på henne... Det jag vill komma till är att det inte alltid är bra att få kyssen utan att veta vad den står för. Även om det är den jobbiga vägen är det nog inte så dumt att lägga fram det genom att prata lite känslor. Typ, "det här kanske är lite konstigt, men jag känner mig lite attraherad av dig" eller något liknande.