Funkar Nutrilett?
Inte det du vill höra men för bövelen lägg ner! Ät mat, vad du vill när du vill. Har själv gått ner 6 kg på 2 månader. Käkar bullar å kakor varje dag. Lite skillnad dock... Tar bort en del av sockret (kakor och bullar är vanligtvis så söta att man får sockerchock) använder inte fett i kakorna (googla lite recept). Vill jag käka pizza (vilket jag ofta gör eftersom jag är en gottegris med stort G) så tar jag och använder rågmjöl eller fullkornsmjöl och nyckelhålsmärkt ost. Återigen inget fett i degen, dock mest grönt som fyllning. Anledningen till att jag är anti - Nutrilett och fuskpulver är att en släkting till mig hamnade på sjukhus efter att bara käkat pulvret och knäcke i två veckor. Om jag inte minns fel så fick hon problem med njurarna med. Sen får du tänka på att snabbdieter håller i sig ett tag och sen går man bara upp. Mitt sätt tänker jag hålla även efter viktnedgången eftersom jag inte har nån större lust att gå upp mina kilo igen. Inte snart iallafall... Hoppas mina tips hjälper dig på nåt sätt och du pulver är bara gott ett tag tills man tröttnar. Lycka till!