Jag är syrianska, fråga vad du vill!
Ja hörni, fråga vad ni vill :)
Ja hörni, fråga vad ni vill :)
Haha det stämmer :p haha! Av något skäl står alltid syrianer i flock! Mitt tips är att aldrig stöta på en syrianska i flock då tjejer oftast börjar håna killen och spela svåra. Prova när hon står själv. Ju längre avstånd tjejen har från någon hon känner desto större chans har du att lyckas ;)
Inte alls! Jag till exempel känner mig smickrad oavsett nationalitet! Många syrianskor med mig! Men som sagt undvik att gå fram till en syrianska som står med andra syrianer. För i en sån situation får du ett nej oavsett om hon gillar eller inte gillar dig. Detta för att syrianskor inte vill visa att de är ofina som dejtar/har sex innan äktenskap
Så berätta hur en svensk kille måste vara/bete sig för att få ligga med en syrianska som dig
Jag har dessutom hört polare som har sagt att syrianskor och arabiska tjejer alltid vaxar sig mellan benen eftersom det "hör till deras religion", hur är det med det egentligen?
För att få ligga med mig, börja med att vara icke anonym ;) hehe Asså det är svårt stt säga då syrianskor som alla andra tjejer är väldigt olika i smaken. Men Generellt så skulle jag säga att majoriteten dras till riktiga män och inte töntiga pojkar om du förstår vad jag menar. Så va lite macho och visa att du vågar stå på dig ;) Angående varningen så är det inget jag känner igen, men nog så är vi syrianskor väldigt noggranna med att vara rena och fräscha där nere;) Jag exempelvis är helrakad ALLTID! Jag tar även bort all hår på kroppen (rygg, armar, ben, armhålor, ansikte etc) även småhår tar jag bort som egentligen oftast inte syns men ändå. Självklart tar jag dock inte bort hår på huvudet och ögonbrynen haha :)
Låt säga att du ligger med en svensk kille före äktenskapet och blir gravid. Måste du bryta med din familj då?
Tror inte det, men de skulle inte bli så glada! Har syrianska vänner som gått igen scenariot och som fortfarande har kontakt mef sina föräldrar och så har jag väninnor som lever under hot när liknande saker skett.
Varför är ni syrianer så högljudda? Antingen är ni pratar till varandra eller spelar konstig musik. Har åkt buss i Södertälje flera gånger och alltid är några som stiger på i Ronna som spelar konstig musik högt på sin mobil så att hela bussen ska höra...
Och tycker du att såna killar är "häftigare" och att svenska killar är "mesiga"
Jobbig situation! Förstår dig och henne! Jag tycker såhär att om du är säker på att hon får gifta sig med dig, dvs även fast du är svensk så tycker jag absolut du ska följa dina känslor! Men något som jag tänkte på var att oftast så är det så i vår kultur att får en tjej gifta sig med någon av annan kultur så brukar det även accepteras att det är lite mer fritt! Dvs att de anpassar sig till mannens nationalitet/kultur. Men i detta fall verkar det vara så att hon får gifta sig med dig men att det måste hålla livet ut..går Inte riktigt ihop. Mitt tips till dig är stt verkligen ta reda på om det är som hon säger att hon fåe gifta sig med dig. Det kan vara så att hon säger så för att inte förlora dig när hon egentligen vet att det inte finns en chans att hon får gifta sig svenskt. Säger inte att det är så men kan vara så. En annan sak jag vill tipsa om är att inte prata med hennes föräldrar/släkt utan att hon vet om det! För även fast hon kanske sagt till dig att de vet så är det inte säkert att det är sant. Och om du då pratar med dem och de inser vad som pågår/pågått så kan det sluta riktigt illa för både dig och henne! lycka till! Hoppas det löser sig!
Så som det finns nivåskillnader mellan svenskar (skötsamma rikemansbarn som åker på lidingöbussen och sen white trash som röker och gapar på pendeltågen) så är det samma sak bland oss syrianer. De syrianer du träffat på hör tyvärr till den mer gettoaktiga delen av den syrianska befolkningen. Jag och andra i min familj skulle först och främst aldrig bo i ronna, vi skulle heller aldrig umgås eller få för oss att spela "konstig" musik på offentliga platser. Vi skulle Heller inte bete oss som apor på bussar/tåg etc Och nej jag tycker inte sånna män är häftigare än svenskar! Jag vill ha en riktig man som vet hur man beter sig, sen om han är syrian eller svensk eller whatever kvittar..